AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Hei! Er 6dpo, og har ømme bryster. Vanligvis ville jeg hatt det fra dagene før eggløsning til mens, men nå har jeg ikke fått det før 5dpo.. har litt halsbrann også egentlig. Så kan jo spørsmålet være om det er for et stort ønske om barn, eller om det faktisk er symptomer... spørsmålet mitt er egentlig: er det garantert at dette ikke er symptomer hvis graviditetstesten er negativ? Anonymkode: 2a624...954
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Du er ikke garantert noe som helst hvis du tester så tidlig som 5-6 dpo. Anonymkode: 286fa...7f5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Halsbrann får man pga. høyere trykk i magen og slapp lukkemuskel ned til magesekken. Dette kommer når barnet i magen er ganske mye større enn det er 6 DPO. Halsbrann er med andre ord ikke et symptom på graviditet nå. Egget har knapt festet seg, du har på ingen måte symptomer. Anonymkode: afe6a...d25 2
J1994 Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er 6dpo, og har ømme bryster. Vanligvis ville jeg hatt det fra dagene før eggløsning til mens, men nå har jeg ikke fått det før 5dpo.. har litt halsbrann også egentlig. Så kan jo spørsmålet være om det er for et stort ønske om barn, eller om det faktisk er symptomer... spørsmålet mitt er egentlig: er det garantert at dette ikke er symptomer hvis graviditetstesten er negativ? Anonymkode: 2a624...954 Forrige syklus hadde jeg ømme bryst fra 6 dpo og til dagen jeg fikk mensen 15 dpo. Denne syklusen hadde jeg også ømme bryst fra 6 dpo, men positiv graviditetstest på 10 dpo Kan være et symptom på både EL og graviditet. Jeg hadde en SA før jul, og de syklusene før det hadde jeg aldri ømme bryst. Så tror dette kan variere fra kvinne til kvinne og fra syklus til syklus
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 Herregud, som folk overanalyserer alt som er. Selvfølgelig har du ingen symptomer enda. Du har lest om symptomer og tror du kjenner på flere av de. Anonymkode: ee440...a40 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå