Gå til innhold

mange minutter ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kvinner holder det kun to minutter?eller vil du ha lenger økt?

Anonymkode: b1a79...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-5 minutter holder for meg, jeg kommer lett og liker også at mannen gjør det😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2-3 timer helst. 

Anonymkode: 3967c...6f5

AnonymBruker
Skrevet

To minutter var da veldig lite. Ville forventa 5 min ihvertfall. 2 timer er for lenge.

Anonymkode: f5721...859

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen. De gangene jeg har hatt sex med min nye partner, har vi sex rundt en time, sover litt, den ene av oss vekker den andre med sex, pause igjen og slik går det hele natten 🙈 to minutter er bedre enn ingenting. 

Anonymkode: 634f7...573

Skrevet

Kommer ikke, går bare.

AnonymBruker
Skrevet

Snittet er ca. 5 minutter visstnok. De som snakker om timer er helt på bærtur

Anonymkode: 4e3ab...d81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge jeg vil ha sex? I en hverdag så tenker jeg at 20-30 minutter er greit. Men sex er mer enn samleie da. Pulinga trenger ikke var spesielt lenge 5-10 minutter holder i massevis. 

Anonymkode: f9aee...b58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2 minutter er jo ingenting. Seriously! Hva gjør dere på disse to minuttene? 😊

Anonymkode: 4e814...75c

Skrevet

Sex er mye mer enn selve samleiet. Og jeg mener å ha lest at et samleie normalt sett varer kun 5-7 min. i snitt. Men spenninga rundt og forspillet kan en gjøre mye med og vare mye lengre. Også FØR man blir nakne sammen. 

På skikkelig gode dager kan enn jo trekke forspillet over flere timer. Starte med hentydninger og flørten tidlig på dagen. Tirre hverandre opp, skape forventning om hva som kommer. Ta litt, tafse litt, smake litt og erte hverandre opp litt. Vise seg fram og kåte hverandre skikkelig opp. Nå på sommeren og med mindre klær på vil jo også det skape en lettere mulighet for å pirre partneren ekstra opp. Og når det kommer til selve samleiet er begge parter såpass kåte at det ofte er over relativt kjapt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...