AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Jeg er klar over at utseende mitt ikke er av det flotteste. Eller jeg vil si fryktelig kjedelig, veldig midt på treet. Jeg har 10 kg overvekt, er ikke så stram lenger og har både kviser, arr og strekkmerker. Puppene har mistet sin spenst og håret er blitt slitt og grusomt. Jeg prøver å gjøre noe med det, trener styrke, går på diett (allerede gått ned 20 kg siden januar ) og prøver å gjøre meg fin med klær og er stelt hver dag, men det hjelper dessverre ikke. Problemet er at alle guttene jeg har møtt som ikke er noe som helst attraktive, mangler en ting som er ekstremt viktig for meg- intelligens. De er litt "korte", noen veldig harry og de fleste kan ikke en gang føre en samtale. Jeg synes det er vanskelig å tenke at jeg enten må være singel resten av livet eller godta en mann jeg ikke en gang kan ha ordentlig kommunikasjon med. Guttene jeg ofte faller for er gutter med helt vanlig utseende, men de liker ikke meg. Men de kan være gode venner og ønske å finne på ting, så dårlig personlighet kan jeg heller ikke ha. Det som også er rart er at jeg ser mange damer som er enda mindre attraktive utseendemessig enn meg, få seg relativt flotte gutter. Noen av disse jentene vet jeg også hvem er, og noen av dem sliter mye psykisk og er vanskelig å være rundt- men fortsatt får de seg normalt kjekke menn. Jeg vet at jeg har en sprudlende, morsom, snill og spennende personlighet. Ikke minst er jeg veldig smart både sosialt og boksmart. Jeg blir helt deprimert av dette. Andre som sitter i samme båt her, og føler på det samme? Anonymkode: c9198...145 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Jeg er forresten 28 år. Ts Anonymkode: c9198...145
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 Ja. Jeg ser ut som en dass men forelsker meg bare i normale menn. Tiltrekker meg ofte gærne rockere med rusproblemer. Anonymkode: 7a1f2...b32 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Ja, jeg er helt normal i både utseende og personlighet, men treffer bare "raringer". Anonymkode: 3b1d2...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 Jeg er en av de stygge, som får fine gutter. Har absolutt ingen peiling på hvorfor, og lurer ofte på hvorfor de guttene som har vært med meg har giddi. Anonymkode: 1d4a1...cac 1
Anonymburker Skrevet 15. juli 2019 #7 Skrevet 15. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en av de stygge, som får fine gutter. Har absolutt ingen peiling på hvorfor, og lurer ofte på hvorfor de guttene som har vært med meg har giddi. Anonymkode: 1d4a1...cac Du har sikkert noen fine egenskaper da, vettu😉 Eventuelt er du for kritisk til deg selv, og at andre ser på deg som finere enn det du føler deg selv. 11
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #8 Skrevet 15. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er klar over at utseende mitt ikke er av det flotteste. Eller jeg vil si fryktelig kjedelig, veldig midt på treet. Jeg har 10 kg overvekt, er ikke så stram lenger og har både kviser, arr og strekkmerker. Puppene har mistet sin spenst og håret er blitt slitt og grusomt. Jeg prøver å gjøre noe med det, trener styrke, går på diett (allerede gått ned 20 kg siden januar ) og prøver å gjøre meg fin med klær og er stelt hver dag, men det hjelper dessverre ikke. Problemet er at alle guttene jeg har møtt som ikke er noe som helst attraktive, mangler en ting som er ekstremt viktig for meg- intelligens. De er litt "korte", noen veldig harry og de fleste kan ikke en gang føre en samtale. Jeg synes det er vanskelig å tenke at jeg enten må være singel resten av livet eller godta en mann jeg ikke en gang kan ha ordentlig kommunikasjon med. Guttene jeg ofte faller for er gutter med helt vanlig utseende, men de liker ikke meg. Men de kan være gode venner og ønske å finne på ting, så dårlig personlighet kan jeg heller ikke ha. Det som også er rart er at jeg ser mange damer som er enda mindre attraktive utseendemessig enn meg, få seg relativt flotte gutter. Noen av disse jentene vet jeg også hvem er, og noen av dem sliter mye psykisk og er vanskelig å være rundt- men fortsatt får de seg normalt kjekke menn. Jeg vet at jeg har en sprudlende, morsom, snill og spennende personlighet. Ikke minst er jeg veldig smart både sosialt og boksmart. Jeg blir helt deprimert av dette. Andre som sitter i samme båt her, og føler på det samme? Anonymkode: c9198...145 Jepp. Har bare truffet på raringer og enkle menn de siste åra. Eksen min var smart og gikk an å holde en ordentlig samtale med, har jo hatt intelligente menn med høyskoleutdanning etter meg som har vært interesserte. Men også en del vrak og usunne menn. Og som mangler det sosiale og ikke går an å kommunisere med eller de henger ikke med i en samtale med meg. Så tiltrekker meg mye forskjellig. Sliter med å få følelser for folk og når de først kommer, fungerer ikke forholdene og de blir sterke og varige for de. Så det er veldig vondt. Har akkurat brutt med en jeg trodde jeg kjente i mange år, som mest sannsynlig har havnet utpå igjen. Har i hvert fall store følelser for han, men han har ikke behandlet meg pent og ser ikke at han såret meg. Anonymkode: 2e9ae...4ec
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #9 Skrevet 15. juli 2019 23 minutter siden, Fornuftig-mann skrev: Du har sikkert noen fine egenskaper da, vettu😉 Eventuelt er du for kritisk til deg selv, og at andre ser på deg som finere enn det du føler deg selv. Forstår at det virker som jeg har dårlig selvtillit, spesielt av den siste setningen, men har altså ikke det 😛 Har mer selvtillit enn jeg trenger, men jeg kan fortsatt objektivt se at jeg ikke er så pen, så kanskje konklusjonen er at utseende faktisk ikke har så mye å si? 🤷♀️ Hadde jo vært sabla kjekt. Anonymkode: 1d4a1...cac 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #10 Skrevet 15. juli 2019 Folk henger seg gjerne opp i utseende, men det handler like mye om sex appeal. Som ikke er helt det samme som selvtillit. Anonymkode: 14a66...12b 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #11 Skrevet 16. juli 2019 Jeg er også likedan. Jeg syns det er vanskelig å vurdere mitt eget utseende men det tiltrekker seg i allefall mye oppmerksomhet og det er ikke få guttevenner som er irriterte på meg fordi jeg alltid er singel. Som deg, ts, er jeg ganske belest og trenger en mann som klarer å følge meg inn i denne tankeverdenen for å føle meg komfortabel i en relasjon. Jeg har truffet mange og delta et par menn og jeg orker ikke de enkle samtalene og livene deres. Det er 20 min med høflighetsfraser om vær og jobb også blir det liksom stille. Nå mener jeg ikke at jeg har krav på kvalitetsmenn og jeg støtter at også menn er kresne på hvem de involverer seg med, men jeg ser jo at tendensen er klar. Enkle menn og intelligente menn faller for de samme damene, altså de som er enkle, ukompliserte ja-mennesker og som ikke tenker så fryktelig lenge eller hardt. Da blir slike som du og jeg til overs. Jeg har gjennom årenes løp bare innsett at vår tid ikke kommer; den har barbiedukkene og Paradise hotel-folkene tatt over. Jeg har difor valgt å leve alene, fordype meg i studier, jobb og bruker tiden på den familien og vennene jeg tross alt har. Anonymkode: ffa96...037 7
Sykkelkopp Skrevet 16. juli 2019 #12 Skrevet 16. juli 2019 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også likedan. Jeg syns det er vanskelig å vurdere mitt eget utseende men det tiltrekker seg i allefall mye oppmerksomhet og det er ikke få guttevenner som er irriterte på meg fordi jeg alltid er singel. Som deg, ts, er jeg ganske belest og trenger en mann som klarer å følge meg inn i denne tankeverdenen for å føle meg komfortabel i en relasjon. Anonymkode: ffa96...037 Snakker du som du skriver, så pompøst, tviler jeg på at smarte menn vil bli interessert. Finn deg en kunstner, dikter eller norsklærer i stedet. En lærer jeg hadde for 6-7 år siden var veldig glad i både tankegods og tankeverden. Endret 16. juli 2019 av Sykkelkopp 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #13 Skrevet 16. juli 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: Forstår at det virker som jeg har dårlig selvtillit, spesielt av den siste setningen, men har altså ikke det 😛 Har mer selvtillit enn jeg trenger, men jeg kan fortsatt objektivt se at jeg ikke er så pen, så kanskje konklusjonen er at utseende faktisk ikke har så mye å si? 🤷♀️ Hadde jo vært sabla kjekt. Anonymkode: 1d4a1...cac Jeg tror det har skuffende mye å si. Jeg har kjærlighetssorg og er overhode ikke interessert i menn og holder meg mest for meg selv om dagen, likevel etter jeg ble singel får jeg meldinger og interesse veldig ofte av menn som ikke kjenner meg, altså må det være basert på utseende. Og menn som later som om de er venner med meg, men alltid prøver seg etter jeg har blitt trygg på dem blir helt trist av hvor overfladisk verden er, ingen av disse mennene som kontakter meg bryr seg en døyt om meg, men tenker kun med pi**en. Anonymkode: 37032...134 2
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 16. juli 2019 #14 Skrevet 16. juli 2019 Hehe, hva er en spennende personlighet?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #15 Skrevet 16. juli 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er klar over at utseende mitt ikke er av det flotteste. Eller jeg vil si fryktelig kjedelig, veldig midt på treet. Jeg har 10 kg overvekt, er ikke så stram lenger og har både kviser, arr og strekkmerker. Puppene har mistet sin spenst og håret er blitt slitt og grusomt. Jeg prøver å gjøre noe med det, trener styrke, går på diett (allerede gått ned 20 kg siden januar ) og prøver å gjøre meg fin med klær og er stelt hver dag, men det hjelper dessverre ikke. Problemet er at alle guttene jeg har møtt som ikke er noe som helst attraktive, mangler en ting som er ekstremt viktig for meg- intelligens. De er litt "korte", noen veldig harry og de fleste kan ikke en gang føre en samtale. Jeg synes det er vanskelig å tenke at jeg enten må være singel resten av livet eller godta en mann jeg ikke en gang kan ha ordentlig kommunikasjon med. Guttene jeg ofte faller for er gutter med helt vanlig utseende, men de liker ikke meg. Men de kan være gode venner og ønske å finne på ting, så dårlig personlighet kan jeg heller ikke ha. Det som også er rart er at jeg ser mange damer som er enda mindre attraktive utseendemessig enn meg, få seg relativt flotte gutter. Noen av disse jentene vet jeg også hvem er, og noen av dem sliter mye psykisk og er vanskelig å være rundt- men fortsatt får de seg normalt kjekke menn. Jeg vet at jeg har en sprudlende, morsom, snill og spennende personlighet. Ikke minst er jeg veldig smart både sosialt og boksmart. Jeg blir helt deprimert av dette. Andre som sitter i samme båt her, og føler på det samme? Anonymkode: c9198...145 Da må du makse totalen. Altså prøve å bli maksimalt bra på det du kan bli bra på, og som regnes som attraktivt. Anonymkode: 21dff...dee
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #16 Skrevet 16. juli 2019 29 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Snakker du som du skriver, så pompøst, tviler jeg på at smarte menn vil bli interessert. Finn deg en kunstner, dikter eller norsklærer i stedet. En lærer jeg hadde for 6-7 år siden var veldig glad i både tankegods og tankeverden. La heller vær å bli krenket. Nei, jeg snakker ikke som jeg skriver. Faktisk er jeg litt stille av meg og lytter mye når jeg er sammen med folk. Og det er ikke den helt store opplevelsen, især ikke når jeg er sammen med menn. Anonymkode: ffa96...037 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #17 Skrevet 16. juli 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det har skuffende mye å si. Jeg har kjærlighetssorg og er overhode ikke interessert i menn og holder meg mest for meg selv om dagen, likevel etter jeg ble singel får jeg meldinger og interesse veldig ofte av menn som ikke kjenner meg, altså må det være basert på utseende. Og menn som later som om de er venner med meg, men alltid prøver seg etter jeg har blitt trygg på dem blir helt trist av hvor overfladisk verden er, ingen av disse mennene som kontakter meg bryr seg en døyt om meg, men tenker kun med pi**en. Anonymkode: 37032...134 Jeg opplever akkurat det samme. Og når disse mennene ikke får viljen sin med meg, stikker de av med neste dukke. Jeg kunne selvsagt tatt det som et kompliment men jeg er ikke 18 år lengre, heller. Som deg, får også jeg en veldig uggen og utrygg følelse av det hele. Anonymkode: ffa96...037 6
Sykkelkopp Skrevet 16. juli 2019 #18 Skrevet 16. juli 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: La heller vær å bli krenket. Anonymkode: ffa96...037 Hvor er krenkingen? Kan vi ha en eneste samtale uten å snakke om krenking? 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg snakker ikke som jeg skriver. Faktisk er jeg litt stille av meg og lytter mye når jeg er sammen med folk. Og det er ikke den helt store opplevelsen, især ikke når jeg er sammen med menn. Anonymkode: ffa96...037 Hva mener du? Er menn verre å snakke med mener du? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #19 Skrevet 16. juli 2019 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Snakker du som du skriver, så pompøst, tviler jeg på at smarte menn vil bli interessert. Finn deg en kunstner, dikter eller norsklærer i stedet. En lærer jeg hadde for 6-7 år siden var veldig glad i både tankegods og tankeverden. Haha, flott at du bekrefter poenget hennes🤣 Anonymkode: dbdb0...cd9 7
Sykkelkopp Skrevet 16. juli 2019 #20 Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha, flott at du bekrefter poenget hennes🤣 Anonymkode: dbdb0...cd9 Kan jeg sitere det på det? Trenger ny farge på treet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå