AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Del Skrevet 15. juli 2019 Jeg har pusset opp stua og skal ha en sånn glassplate under peisen. Dro innom Obs og spurte, men de spurte masse spørsmål om merke på peisen etc. Jeg aner ikke merket, det står ikke noe på og peisen stod her da jeg flytta inn. De sa jeg må kontakte noen profesjonelle for å få fikset glassplate + reparere låsen til peisen som er ødelagt. Men hvem er de profesjonelle? Er det noen som er peisfiksere av yrke liksom? Jeg har googlet men finner ingenting Anonymkode: b8251...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Del Skrevet 15. juli 2019 En glassmester lager slike plater. Angående lås på peisdør, må du nok finne produsenten på peisen. Eller du kan legge ut et bilde her. Anonymkode: c9ce9...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrekStar Skrevet 15. juli 2019 #3 Del Skrevet 15. juli 2019 (endret) Ingen yrke som heter peisfikser. Det er murmester det heter. Endret 15. juli 2019 av TrekStar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Del Skrevet 15. juli 2019 Og nei, det finnes ikke peisfiksere av yrke. Det finnes murere som jobber som peismontør. Men mest sannsynlig må de kontakte produsent av peis for å få reservedeler til låsen. Anonymkode: c9ce9...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 15. juli 2019 #5 Del Skrevet 15. juli 2019 (Herregud, jeg leste "penisen min".... 🙈 Unnskyld..... ) Men, det er folk som er spesialister på peiser og ildsteder. Er det ikke noe som heter Varmefag f.eks? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 15. juli 2019 #6 Del Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, Melonas skrev: (Herregud, jeg leste "penisen min".... 🙈 Unnskyld..... ) Det gjorde jeg også... Tror det kalles "miljø-skade"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #7 Del Skrevet 15. juli 2019 Penis her og.. Anonymkode: 5abd9...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 15. juli 2019 #8 Del Skrevet 15. juli 2019 18 minutter siden, Melonas skrev: (Herregud, jeg leste "penisen min".... 🙈 Unnskyld..... ) Men, det er folk som er spesialister på peiser og ildsteder. Er det ikke noe som heter Varmefag f.eks? Tenker Varmefag jeg også. Maxbo også vet jeg selger, eller i hvertfall solgte peiser i sin tid, ta et bilde av peisen og vis de som jobber i disse butikkene, de finner nok fort ut hvilken peis det er, og eventuelt hvem du skal kontakte. Uten at jeg vet hvorfor, men har en liten følelse på at det kan være en eldre jøtul modell? Merker jeg ble nysgjerrig, så TS, du må gjerne holde oss oppdatert haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varmefar Skrevet 16. juli 2019 #9 Del Skrevet 16. juli 2019 Det er som et par andre skriver her - foreslår at du kontakter din nærmeste Varmefagforhandler....http://varmefag.no/ - Lykke til 👍😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå