Sunnys Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Hei. Dette er første møtet mitt på dette forumet. Har opplevd seksuelt overgrep i tidlig tenårene noe som preger sexlivet mitt mer enn jeg egentlig vil innrømme. Får hjelp til å bearbeide alt sammen med psykolog. Vi har snakket lite om mitt sexliv med mannen min. Forrige uke skrev jeg en lang Mail til terapauten min der jeg skrev alt som jeg kjenner på ang sex med mannen. Tanker og følelser osv. Føler meg så utlevert og synes det er litt flaut. Samtidig er det jo viktig å være ærlig og åpen også. Er jo derfor jeg går dit, for å få mest mulig utbytte av det. Hvordan tenker dere terapauten min vil reagere på dette? Hilsen jente 26
Gjest Alterego666 Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Han vil lese brevet og bruke informasjonen inn i samtalene. Utenfor samtalerommet vil h*n ikke ha en reaksjon.
Sunnys Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2019 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Han vil lese brevet og bruke informasjonen inn i samtalene. Utenfor samtalerommet vil h*n ikke ha en reaksjon. Ja, kjenner terapauten godt, og har snakket om mye. Men det med sex synes jeg er litt kleint å snakke om. Men tenker også det er viktig mtp prosessen videre. Hun er jo profesjonell så hun må jo tåle det tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå