AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Hva er din beste tips for en baby som har vondt i magen. Mye luft. Hun er 3 uker gammel. Anonymkode: abab1...762
bebisss Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 (endret) Vi byttet til dr Brown flaske ( dersom du bruker flaske) og minifom. Ammer du eller gir du mme? Må legge til at å massere mage og sykle med beina hjelper på å få ut luft. Mage ondt hos baby er veldig normalt siden tarmsystemet ikke er helt utviklet enda, men veldig frustrerende med baby som har vondt i magen. Endret 15. juli 2019 av bebisss
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 9 minutter siden, bebisss skrev: Vi byttet til dr Brown flaske ( dersom du bruker flaske) og minifom. Ammer du eller gir du mme? Må legge til at å massere mage og sykle med beina hjelper på å få ut luft. Mage ondt hos baby er veldig normalt siden tarmsystemet ikke er helt utviklet enda, men veldig frustrerende med baby som har vondt i magen. Jeg ammer. Det kommer så sykt mye melk. Så jeg prøver å få ut så mye formelk jeg kan, sånn at hun får mest i seg den ettermelken. Har kjøpt minifom, men det står at det er til barn fra 3 mnd. Hun er bare 3 uker.. ja, det er kjempe frustrende, blir så lei meg når hun sliter sånn.. Anonymkode: abab1...762
bebisss Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ammer. Det kommer så sykt mye melk. Så jeg prøver å få ut så mye formelk jeg kan, sånn at hun får mest i seg den ettermelken. Har kjøpt minifom, men det står at det er til barn fra 3 mnd. Hun er bare 3 uker.. ja, det er kjempe frustrende, blir så lei meg når hun sliter sånn.. Anonymkode: abab1...762 Jeg fikk anbefalt minifom og brukte det fra han var et par uker gammel. Den hjalp mye. Men du kan også vurdere semperdråper. Di hjalp ikke min baby men vet mange som sier den har hjulpet. Forstår så godt at det er frustrerende. Vår gutt hylskrek mye pga magevondt og når vi ikke brukte dråper. Men når han ble over 3 mnd så forsvant all magevondt. Det er slitsomt når man står i det og veldig trist å høre den gråten, men det går over. Det føles lenge til nå, men plutselig så er det over, du må bare holde ut og prøve å tenke at det er normalt at di har litt vondt. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 10 minutter siden, bebisss skrev: Jeg fikk anbefalt minifom og brukte det fra han var et par uker gammel. Den hjalp mye. Men du kan også vurdere semperdråper. Di hjalp ikke min baby men vet mange som sier den har hjulpet. Forstår så godt at det er frustrerende. Vår gutt hylskrek mye pga magevondt og når vi ikke brukte dråper. Men når han ble over 3 mnd så forsvant all magevondt. Det er slitsomt når man står i det og veldig trist å høre den gråten, men det går over. Det føles lenge til nå, men plutselig så er det over, du må bare holde ut og prøve å tenke at det er normalt at di har litt vondt. ❤️ Takk❤️ Anonymkode: abab1...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå