AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Hei, Hvordan går det med dere som har delt omsorg? Det går mot brudd her. Jeg ville hatt barnet i ukene, og pappaen i helgene, evt kan han ha barnet fredag, lørdag, søn og levere til sfo på skole / sfo mandag morgen. Evt kan jeg ta en helg feks hver 3dje uke. Han jobber dag og kveld og har ikke tid til barnet i ukene. Noen andre som har en slik løsning? Anonymkode: facd0...067
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Klart det går an, men jeg ville jo absolutt hatt helg med barnet mitt selv også! Dere får være fleksible sånn at han kan ha barnet i ukedagene de dagene det passer med jobb. Hadde aldri gitt bort alle helger, det går ikke på at far og barn ikke skulle hatt samvær selvfølgelig, men at jeg også vil ha fri med barnet mitt! Anonymkode: 0e687...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 Skal du ta ukene og hele jobben hadde jeg krevd at han betalte for at du går ned i stilling så du kan ha minst en «fridag» i uken. Anonymkode: b938d...74f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Du får til det du vil få til! Bo gjerne nærme skolen så ungene kan gå/sykle hjem etterpå. Eventuelt om de er veldig små, bruk Sfo. Avtal med foreldrene til klassekameratene om å bli med hjem etter skolen / sitte på til fritidsaktiviter osv. Bruk besteforeldre osv. Mange aleneforeldre der ute. Enten det er frivillig eller ufrivillig. Om du en liten periode ber om å jobbe litt mindre for å «samle» deg litt så kan det være greit. Jeg gjorde det, synes det var godt med en dag fri innimellom. Er «mye» praktisk som skal på plass før man endelig har gått fra hverandre. Papirer som må signeres osv. Anbefaler å prøve å ha et godt samarbeid med barnets far av praktiske årsaker. Lykke til! Anonymkode: d7d53...018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå