Gå til innhold

Er KG iferd med å bli som The Donald på reddit? Masse bitre menn som hater kvinner, muslimer og « politisk korrekthet»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de høyrerabiate noe annet å komme med enn det samme gamle om igjen og om igjen? 

Anonymkode: eb676...42c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften: Nei. 

HI: Nei. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes bitre kvinner er like plagsomme som bitre menn. De som hater, de hater uansett hva det er, og de søker utløp for det. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Miserable folk søker glede i hatprat. 

Anonymkode: bf208...a47

AnonymBruker
Skrevet

Aktuelle saker og politikk = rasisthjørnet. 🤮

Anonymkode: 2eb0b...5ea

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aktuelle saker og politikk = rasisthjørnet. 🤮

Det har alltid vært rasisthjørnet. Eller, det var bedre før, men det er noen år siden nå. Den gang da det var gjest-funksjon på dette forumet.

Anonymkode: 9c7d1...dd1

• Liker 2
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har alltid vært rasisthjørnet. Eller, det var bedre før, men det er noen år siden nå. Den gang da det var gjest-funksjon på dette forumet.

Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle islamkritikk rasisme , ta slutt? Jeg vil kritisere en norskfødt hvit muslim like mye som en av hvilken som helst annen nasjonalitet. Og jeg vil ønske en mørk kristen/buddhist/hinduist/new age/naturreligion/ateist/satanist velkommen. Det har ikke noe med rase eller nasjon eller folkeslag å gjøre. Det er de usunne og hatske holdningene islam innebærer.

Å si at islamkritikk er rasisme er samme som å si at å kritisere nazisme eller venstreordinerte holdninger er rasisme

At TS kan kritisere både islamkritikk og kvinnehat på en gang er en bragd i ignoranse. Bestem deg. 

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 5
Gjest HarryDotter
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje noen bare leter desperat etter å stemple andre som rasister bare man ikke er enig i innvandringsdebatten? Man trenger ikke være høyrevridd for å være motstander av naivitet.

Skrevet

Islam er et farlig system

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så drit lei av rasister som alltid påstår at rasisme ikke er rasisme. Piss Off!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

The Donald er vel rasistenes safe space. Her på Kvinneguiden blir man i hvert fall ikke utestengt for å være kritsik til Donald Trump.

Anonymkode: 01f67...bb5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Nooni skrev:

Jeg synes bitre kvinner er like plagsomme som bitre menn. De som hater, de hater uansett hva det er, og de søker utløp for det. 

Det er det såklart, men bitre menn er mye farligere. Man ser ikke at bitre kvinner morder noen fordi de ikke får seg ligg.

Eller morder noen fordi de blir forlatt. 

Anonymkode: dea45...e8c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle islamkritikk rasisme , ta slutt? Jeg vil kritisere en norskfødt hvit muslim like mye som en av hvilken som helst annen nasjonalitet. Og jeg vil ønske en mørk kristen/buddhist/hinduist/new age/naturreligion/ateist/satanist velkommen. Det har ikke noe med rase eller nasjon eller folkeslag å gjøre. Det er de usunne og hatske holdningene islam innebærer.

Å si at islamkritikk er rasisme er samme som å si at å kritisere nazisme eller venstreordinerte holdninger er rasisme

At TS kan kritisere både islamkritikk og kvinnehat på en gang er en bragd i ignoranse. Bestem deg. 

Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle rasismekritikk ignoranse , ta slutt? Jeg vil kritisere en norskfødt hvit rasist like mye som en av hvilken som helst annen nasjonalitet. Og jeg vil ønske en antirasistisk liberalist/sosialist/kommunist/kapitalist/anti-kapitalist/anarkist/syndikalist velkommen. Det har ikke noe med politikk eller kapitaltilganger eller formue å gjøre. Det er de usunne og hatske holdningene rasisme innebærer.

Å si at antirasisme er ignoranse er samme som å si at å kritisere nazisme eller venstreordinerte holdninger er ignoranse

At du kan kritisere både antirasisme og feminisme på en gang er en bragd i forakt. Bestem deg.

• Liker 2
Skrevet

At det dukker opp rasistiske innlegg fra tid til annen er sant, dessverre. Når det er skrevet er det vanskelig å vite hva Ts eller andre her tolker som rasisme uten at de kommer med eksempler. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle rasismekritikk ignoranse , ta slutt? 

Må stoppe deg allerede her siden du snakker om rasismekritikk, men som jeg viste i forrige post. Det er ikke rasisme.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så drit lei av rasister som alltid påstår at rasisme ikke er rasisme. Piss Off!

Hvordan er det rasisme å kritisere en ideologi? Please do tell

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ganske få av dem her, heldigvis. Men joda, vi har bitre menn, bitre kvinner, rasister, og brukere som drar rasismekortet litt for kjapt. Alle er representert. Og så har vi anti-identitetspolitikk gruppa, PK-gruppa, anti-PK-gruppa som tror Alt blir gjort for å være PK og som driter i moral og skikk og bruk. Etc. Hele det politiske spektrum, seff.

Anonymkode: 77289...952

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man ser ikke at bitre kvinner morder noen fordi de ikke får seg ligg.

Eller morder noen fordi de blir forlatt. 

Anonymkode: dea45...e8c

https://nypost.com/2019/01/11/woman-accused-of-stabbing-ex-boyfriend-to-death-over-breakup/amp/

https://truecrimedaily.com/2017/02/15/florida-woman-shoots-kills-man-after-breakup-police-say/

https://www.foxnews.com/us/florida-woman-facing-life-in-prison-for-stabbing-ex-boyfriend-to-death-over-breakup

Jo det gjør man stadig vekk. Du er bare blind til å se noe som ikke støtter opp mot mannehatet ditt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle islamkritikk rasisme , ta slutt?

Må stoppe deg allerede her siden du snakker om islamkritikk, men som jeg viste i forrige post. Det er ikke islamkritikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...