AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Har de høyrerabiate noe annet å komme med enn det samme gamle om igjen og om igjen? Anonymkode: eb676...42c 5
Nooni Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 Jeg synes bitre kvinner er like plagsomme som bitre menn. De som hater, de hater uansett hva det er, og de søker utløp for det. 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Miserable folk søker glede i hatprat. Anonymkode: bf208...a47
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #6 Skrevet 16. juli 2019 Aktuelle saker og politikk = rasisthjørnet. 🤮 Anonymkode: 2eb0b...5ea 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #7 Skrevet 16. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aktuelle saker og politikk = rasisthjørnet. 🤮 Anonymkode: 2eb0b...5ea Det har alltid vært rasisthjørnet. Eller, det var bedre før, men det er noen år siden nå. Den gang da det var gjest-funksjon på dette forumet. Anonymkode: 9c7d1...dd1 2
Sykkelkopp Skrevet 16. juli 2019 #8 Skrevet 16. juli 2019 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har alltid vært rasisthjørnet. Eller, det var bedre før, men det er noen år siden nå. Den gang da det var gjest-funksjon på dette forumet. Anonymkode: 9c7d1...dd1 Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle islamkritikk rasisme , ta slutt? Jeg vil kritisere en norskfødt hvit muslim like mye som en av hvilken som helst annen nasjonalitet. Og jeg vil ønske en mørk kristen/buddhist/hinduist/new age/naturreligion/ateist/satanist velkommen. Det har ikke noe med rase eller nasjon eller folkeslag å gjøre. Det er de usunne og hatske holdningene islam innebærer. Å si at islamkritikk er rasisme er samme som å si at å kritisere nazisme eller venstreordinerte holdninger er rasisme At TS kan kritisere både islamkritikk og kvinnehat på en gang er en bragd i ignoranse. Bestem deg. Endret 16. juli 2019 av Sykkelkopp 5
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2019 #9 Skrevet 16. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har alltid vært rasisthjørnet. Eller, det var bedre før, men det er noen år siden nå. Den gang da det var gjest-funksjon på dette forumet. Anonymkode: 9c7d1...dd1 Eller kanskje noen bare leter desperat etter å stemple andre som rasister bare man ikke er enig i innvandringsdebatten? Man trenger ikke være høyrevridd for å være motstander av naivitet.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #11 Skrevet 16. juli 2019 Jeg er så drit lei av rasister som alltid påstår at rasisme ikke er rasisme. Piss Off! Anonymkode: 2eb0b...5ea 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #12 Skrevet 16. juli 2019 The Donald er vel rasistenes safe space. Her på Kvinneguiden blir man i hvert fall ikke utestengt for å være kritsik til Donald Trump. Anonymkode: 01f67...bb5 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #13 Skrevet 16. juli 2019 5 timer siden, Nooni skrev: Jeg synes bitre kvinner er like plagsomme som bitre menn. De som hater, de hater uansett hva det er, og de søker utløp for det. Det er det såklart, men bitre menn er mye farligere. Man ser ikke at bitre kvinner morder noen fordi de ikke får seg ligg. Eller morder noen fordi de blir forlatt. Anonymkode: dea45...e8c 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #14 Skrevet 16. juli 2019 6 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle islamkritikk rasisme , ta slutt? Jeg vil kritisere en norskfødt hvit muslim like mye som en av hvilken som helst annen nasjonalitet. Og jeg vil ønske en mørk kristen/buddhist/hinduist/new age/naturreligion/ateist/satanist velkommen. Det har ikke noe med rase eller nasjon eller folkeslag å gjøre. Det er de usunne og hatske holdningene islam innebærer. Å si at islamkritikk er rasisme er samme som å si at å kritisere nazisme eller venstreordinerte holdninger er rasisme At TS kan kritisere både islamkritikk og kvinnehat på en gang er en bragd i ignoranse. Bestem deg. Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle rasismekritikk ignoranse , ta slutt? Jeg vil kritisere en norskfødt hvit rasist like mye som en av hvilken som helst annen nasjonalitet. Og jeg vil ønske en antirasistisk liberalist/sosialist/kommunist/kapitalist/anti-kapitalist/anarkist/syndikalist velkommen. Det har ikke noe med politikk eller kapitaltilganger eller formue å gjøre. Det er de usunne og hatske holdningene rasisme innebærer. Å si at antirasisme er ignoranse er samme som å si at å kritisere nazisme eller venstreordinerte holdninger er ignoranse At du kan kritisere både antirasisme og feminisme på en gang er en bragd i forakt. Bestem deg. Anonymkode: 9c7d1...dd1 2
HalldirV2 Skrevet 16. juli 2019 #15 Skrevet 16. juli 2019 At det dukker opp rasistiske innlegg fra tid til annen er sant, dessverre. Når det er skrevet er det vanskelig å vite hva Ts eller andre her tolker som rasisme uten at de kommer med eksempler. 3
Sykkelkopp Skrevet 16. juli 2019 #16 Skrevet 16. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle rasismekritikk ignoranse , ta slutt? Anonymkode: 9c7d1...dd1 Må stoppe deg allerede her siden du snakker om rasismekritikk, men som jeg viste i forrige post. Det er ikke rasisme. 1
Sykkelkopp Skrevet 16. juli 2019 #17 Skrevet 16. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så drit lei av rasister som alltid påstår at rasisme ikke er rasisme. Piss Off! Anonymkode: 2eb0b...5ea Hvordan er det rasisme å kritisere en ideologi? Please do tell 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #18 Skrevet 16. juli 2019 Nei. Det er ganske få av dem her, heldigvis. Men joda, vi har bitre menn, bitre kvinner, rasister, og brukere som drar rasismekortet litt for kjapt. Alle er representert. Og så har vi anti-identitetspolitikk gruppa, PK-gruppa, anti-PK-gruppa som tror Alt blir gjort for å være PK og som driter i moral og skikk og bruk. Etc. Hele det politiske spektrum, seff. Anonymkode: 77289...952 1
Sykkelkopp Skrevet 16. juli 2019 #19 Skrevet 16. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Man ser ikke at bitre kvinner morder noen fordi de ikke får seg ligg. Eller morder noen fordi de blir forlatt. Anonymkode: dea45...e8c https://nypost.com/2019/01/11/woman-accused-of-stabbing-ex-boyfriend-to-death-over-breakup/amp/ https://truecrimedaily.com/2017/02/15/florida-woman-shoots-kills-man-after-breakup-police-say/ https://www.foxnews.com/us/florida-woman-facing-life-in-prison-for-stabbing-ex-boyfriend-to-death-over-breakup Jo det gjør man stadig vekk. Du er bare blind til å se noe som ikke støtter opp mot mannehatet ditt 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #20 Skrevet 16. juli 2019 7 timer siden, Sykkelkopp skrev: Når skal dette forsøket på å unngå å møte diskusjon, ved å kalle islamkritikk rasisme , ta slutt? Må stoppe deg allerede her siden du snakker om islamkritikk, men som jeg viste i forrige post. Det er ikke islamkritikk. Anonymkode: 9c7d1...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå