Gjest Idapia Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Hei! Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan jeg kan få windows xp til å ikke lagre ord jeg har søkt på? F.eks i søkefeltet i windows.. (windowsen min lagrer også ord i google jeg har søkt på der o.l) Ikke at det jeg har søkt på er så veldig hemmelig, men jeg skal snart gi bort pc'n min til mamma, og noen ting synes jeg er litt private... Skjønner jo at alt dette forsvinner hvis jeg installerer windows på nytt, men er det nødvendig for å få vekk dette??
Cronos Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 I Internet Explorer, gå på Verktøy - Alternativer for Internett - nederst der på Generelt står det "Slett Historie" (fritt oversatt). Den sletter alle linker du har vært inne på.
Dru Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Ikke helt det hun tenkte på, Cronos. Men det bør vel også gjøres, ja. I Internet Explorer: Gå på Verktøy -> Alternativer for internett -> Innhold Trykk på knappen som heter autofullfør. Der kan du velge å slette ved å trykke "tilbakestill skjemaer". Og så kan du fjerne hakene for hva Internet Explorer skal huske. Sånn at søkeordene dine slipper å lagres igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå