Gjest Idapia Skrevet 6. mai 2005 #1 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei! Jeg trener ca. 3 ganger i uken. Håper å gå ned 3-4 kg...Problemet mitt er at jeg hver gang etter trening går og er sulten og fyser på ALT mulig resten av dagen! :o Jeg spiser sikkert mer resten av dagen enn kcal - forbruket jeg har lagt av på treningen.... :oops: Noen som vet hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan hindre dette? Jeg spiser en god frokost og hopper ikke over noen måltider heller. Prøver å spise slik at blodsukkeret holder seg jevn også.. Men likevel går jeg og er sulten resten av dagen hvis jeg har trent.. Trener forresten spinning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 6. mai 2005 #2 Del Skrevet 6. mai 2005 Drikk mye under og etter trening, og spis noe MED EN GANG etter trening!!!!!! frukt, (banan er bra) yoghurt, ei skive eller to. gjerne noe med karbohydrater. Noen vil si proteiner, men det gjelder ikke rett etter trening, men resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. mai 2005 #3 Del Skrevet 6. mai 2005 Ryvita sesamknekkebrød med Philadelphia light og skinke, med tomat og agurk på toppen. Få kalorier og holder magen i gang. I tillegg bør du ha bare sunne ting i huset. Det er min redning. Har vi feks kake eller potetgull, så spiser jeg det. Alltid og uten unntak. Vi gikk derfor over til å ha snop kun på lørdager. Funker fint for hele familiens kosthold. Ungene har sluttet å mase om snop midt i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 6. mai 2005 #4 Del Skrevet 6. mai 2005 Drikk mye under og etter trening' date=' og spis noe MED EN GANG etter trening!!!!!! frukt, (banan er bra) yoghurt, ei skive eller to. gjerne noe med karbohydrater. Noen vil si proteiner, men det gjelder ikke rett etter trening, men resten av dagen[/quote'] :enig_animasjon: Ha med deg banan, rosiner, eller tørka aprikoser feks. og ta det med en gang treningstimen er ferdig. Så 1 time etter trening tar du noe med endel proteiner også. Og fokus på nok væske ja. Mange ganger er sult et tegn på væskemangel også og spinning mister man mye væske av. Det jeg gjør under spinningtimer er at jeg har med to sånn oldenflasker på 0,6 liter. Fokuserer på å få i med den føste frem til den lille pausen vi pleier å ha på midten og den andre på andre halvdel. Første gangene var det litt vanskelig å få i seg alt, men nå tenker jeg ikke på det endang. Flaske er tom til pausen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 6. mai 2005 #5 Del Skrevet 6. mai 2005 Spis noe som gir metthetsfølelse lenge og som ikke er ute av kroppen så kjapt. Har selv forsøkt med slike tynne skiver av mørkt rugbrød (dette som kommer i plastikkinnpakning). Synes det har fungert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå