AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Jeg er 30 år gammel, og har aldri turnet i mitt liv, men har lyst til å finne en morsom måte å trene på, og noe som er styrt, og tenkte at turn kanskje kunne være tingen. Jeg ser det er en del steder i Oslo som tilbyr nybegynnerkurs for voksne, så jeg er egentlig bare nysgjerrig på om noen her har erfaring med å begynne på et nybegynnerkurs i turn som voksen? Anonymkode: f2b71...c57
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Å, du burde prøve Pole! Det er som turn og dødsbra trening! Og det er så annerledes enn du tror hvis du søker på det på youtube. Da ser man bare strippelignende greier, men i virkeligheten er det ikke sånn. Det er kjempehyggelig miljø på Sometimes i Grensen! Morsomste treningene ever, men hard! Anonymkode: 95e5b...65f
wintergirl Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Prøv da vel. Du får sikkert en gratis prøvetime. Turn er jo kjempegøy og du for trent hele kroppen samtidig som du blir smidigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå