AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 I år har jeg altså gått fra å være jomfru til å ha lyst på sex absolutt hele tiden. Det er frustrerende fordi jeg kan jo ikke ha sex hele tiden, og jeg ønsker heller ikke å framstå som billig ovenfor daten min. Jeg har jo aldri sagt nei til han, og jeg er klar med en gang hvis han prøver seg, og jeg prøver meg på han en del ganger også. Han er den første jeg har hatt sex med, men det vet han ikke. Det virker som om han har det inntrykket at jeg har ligget mye rundt, noe jeg åpenbart ikke har. Men han har kommet med noen kommentarer som får meg til å tenke at han tror jeg har ligget med veldig mange. Jeg har heller ikke så veldig lyst til å si at jeg var jomfru inntil jeg møtte han. Jeg er jo hele 26 år. Det er så merkelig, for plutselig har jeg fått et stort behov som jeg ikke hadde før. Jeg er klar hele tiden, når som helst og hvor som helst. Hadde ikke sett for meg at jeg skulle ville ha sex med han på herretoalettet på arbeidsplassen hans, men joda. Jeg som egentlig er veldig prektig og uskyldig, men ikke sammen med han. Jeg er redd jeg skremmer han bort og at han ikke vil ha noe seriøst med meg på grunn av det. Anonymkode: 2c9dd...66e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Vær deg selv, følg lystene og tro meg: han digger det. Du er ikke egentlig noe som helst. Du er den du er akkurat nå, med de følelsene og lystene du har akkurat nå. Anonymkode: 22963...95b 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 det er normalt når du har startet med det. Du trenger bare å fortsette. Synd det er date, og ikke kjæreste.Men hører du er uerfaren og vet lite om sex. Men kanskje du forsøker å være mer moden enn det du faktisk er. Anonymkode: 38287...10e
artigmedsex Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er så merkelig, for plutselig har jeg fått et stort behov som jeg ikke hadde før. Jeg er klar hele tiden, når som helst og hvor som helst. Hjernen din er hektet på dopaminet utløst av orgasmene dine. Dette er normalt og kroppens signal på at den ønsker å reprodusere seg selv. Går over om du dumper daten, sex-faster og slutter å tenke på sex. Du kan velge det, eller kjøre på. Endret 15. juli 2019 av artigmedsex
Hr. Aktiv Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I år har jeg altså gått fra å være jomfru til å ha lyst på sex absolutt hele tiden. Det er frustrerende fordi jeg kan jo ikke ha sex hele tiden, og jeg ønsker heller ikke å framstå som billig ovenfor daten min. Jeg har jo aldri sagt nei til han, og jeg er klar med en gang hvis han prøver seg, og jeg prøver meg på han en del ganger også. Han er den første jeg har hatt sex med, men det vet han ikke. Det virker som om han har det inntrykket at jeg har ligget mye rundt, noe jeg åpenbart ikke har. Men han har kommet med noen kommentarer som får meg til å tenke at han tror jeg har ligget med veldig mange. Jeg har heller ikke så veldig lyst til å si at jeg var jomfru inntil jeg møtte han. Jeg er jo hele 26 år. Det er så merkelig, for plutselig har jeg fått et stort behov som jeg ikke hadde før. Jeg er klar hele tiden, når som helst og hvor som helst. Hadde ikke sett for meg at jeg skulle ville ha sex med han på herretoalettet på arbeidsplassen hans, men joda. Jeg som egentlig er veldig prektig og uskyldig, men ikke sammen med han. Jeg er redd jeg skremmer han bort og at han ikke vil ha noe seriøst med meg på grunn av det. Anonymkode: 2c9dd...66e Nå ser du hvordan menn har det.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 Vi er vel mange som har gått gjennom en kaninfase da vi først "slo sprekk på jomfruhinna". Og som har en kaninfase helt i starten av datingforhold. Det er vanlig å være veldig kåt når du er kåt på en person, samt å kunne gå lenge uten sex og så få blod på tann når man først har det igjen. Kjør på, menn liker normalt ei som er glad i sex. Anonymkode: b3ede...69e 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #7 Skrevet 15. juli 2019 dumt man er rådvill og starter med sex til en som ikke er definert som kjæreste engang, det er veldig umodent. Men sikkert bra for mannen. Anonymkode: 38287...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå