AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Jeg skal pusse opp gangen og er skikkelig nybegynner. Skal male listene og veggen. Har malt listene nå. Først et strøk på lørdag, så et til på søndag. Tenkte det var enkelte steder jeg burde pusset litt, men siden det var søndag og alt stengt så bare fortsatte jeg. Jeg rekker så lite i ukedagene, så ville bli ferdig med mest mulig. Kan jeg pusse litt nå etter andre strøk med sandpapir i hus? 🙈 Anonymkode: 3a306...b24
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal pusse opp gangen og er skikkelig nybegynner. Skal male listene og veggen. Har malt listene nå. Først et strøk på lørdag, så et til på søndag. Tenkte det var enkelte steder jeg burde pusset litt, men siden det var søndag og alt stengt så bare fortsatte jeg. Jeg rekker så lite i ukedagene, så ville bli ferdig med mest mulig. Kan jeg pusse litt nå etter andre strøk med sandpapir i hus? 🙈 Anonymkode: 3a306...b24 Vi andre er på mandag 15. Juli i dag, søndag var i går. Pusse maling kan du gjøre når malingen er tørr og herdet. Lister bør du forøvrig bruke heftgrunn på. Anonymkode: e9552...140
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Går fint det, men ville ventet noen dager. Maligen er antagelig ikke herdet nok enda og vil sannysnligvis bare klistre seg på sandpapiret så det blir mer eller mindre umulig å pusse. Anonymkode: abc41...8b5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 Det er noe som heter hastverk er lastverk, burde ha pusset før første strøk. Anonymkode: a15c7...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå