Gå til innhold

Kan man pusse etter to lag maling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal pusse opp gangen og er skikkelig nybegynner. Skal male listene og veggen. Har malt listene nå. Først et strøk på lørdag, så et til på søndag. Tenkte det var enkelte steder jeg burde pusset litt, men siden det var søndag og alt stengt så bare fortsatte jeg. Jeg rekker så lite i ukedagene, så ville bli ferdig med mest mulig. Kan jeg pusse litt nå etter andre strøk med sandpapir i hus? 🙈

Anonymkode: 3a306...b24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 08aa0...326

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal pusse opp gangen og er skikkelig nybegynner. Skal male listene og veggen. Har malt listene nå. Først et strøk på lørdag, så et til på søndag. Tenkte det var enkelte steder jeg burde pusset litt, men siden det var søndag og alt stengt så bare fortsatte jeg. Jeg rekker så lite i ukedagene, så ville bli ferdig med mest mulig. Kan jeg pusse litt nå etter andre strøk med sandpapir i hus? 🙈

Anonymkode: 3a306...b24

Vi andre er på mandag 15. Juli i dag, søndag var i går. 

Pusse maling kan du gjøre når malingen er tørr og herdet. Lister bør du forøvrig bruke heftgrunn på.

Anonymkode: e9552...140

AnonymBruker
Skrevet

Går fint det, men ville ventet noen dager. Maligen er antagelig ikke herdet nok enda og vil sannysnligvis bare klistre seg på sandpapiret så det  blir mer eller mindre umulig å pusse.

Anonymkode: abc41...8b5

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe som heter hastverk er lastverk, burde ha pusset før første strøk.

Anonymkode: a15c7...868

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...