Gå til innhold

Strai kjøkken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var innom Strai kjøkken på Gjøvik i dag men kundeservicen kan i beste fall kalles sjokkerende elendig! Jeg liker likevel produktene og lurer på om noen her inne har erfaring med kjøkken fra Strai? Og hvilken prisklasse ligger de i? Selger hverken kunne eller ville svare på noe av dette. Er det verdt å undersøke nærmere hos en av de andre forhandlerne mon tro?

Anonymkode: 6ccf6...8cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I mitt barndomshjem var det innredning fra Strai kjøkken fra 1988-2018. Da var innredningen utdatert, men absolutt ikke utslitt! Kjempegod kvalitet, foreldrene mine fikk til og med ekstra sett hengsler og dørknotter, som de aldri trengte bytte ut. Det eneste jeg kan huske som var plagsomt på slutten før oppussing var at døra på langskapet ikke holdt seg helt lukket. 

Anonymkode: 588be...238

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I mitt barndomshjem var det innredning fra Strai kjøkken fra 1988-2018. Da var innredningen utdatert, men absolutt ikke utslitt! Kjempegod kvalitet, foreldrene mine fikk til og med ekstra sett hengsler og dørknotter, som de aldri trengte bytte ut. Det eneste jeg kan huske som var plagsomt på slutten før oppussing var at døra på langskapet ikke holdt seg helt lukket. 

Anonymkode: 588be...238

Takk for svar! Jeg har inntrykk av at de har god kvaltiet og har også funnet ut at de ligger i øvre prissjiktet, så da bør jo også kvaltieten være god. 

Det som er så synd er den sjokkerende dårlige kundeservicen i butikken jeg var i. Jeg har også sendt mail til de, men får ikke noe svar overhode. Ikke engang et automatisk svar om at de eventuelt har feriestengt.

Når jeg bruker såpass mye penger er jeg nøye på at servicen i hvert fall er på et minimum... Så jeg får undersøke andre steder også.

TS

Anonymkode: 6ccf6...8cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...