AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 E det " inn " å skrive sykehus/lege statuser på facebook for oppmerksomhet ? Har noen facebookvenner som ikke skriver status. Men så fort di må til lege/sykehus så kjeme DEN lange utfyllende statusen. Tenker selv at å fortelle familie/venner det på tlf bør holde og ikke ut for " hele " verden. Å jo da jeg kan som jeg gjør scrolle forbi men blir helt ***** av stauser som har med helse å gjøre Anonymkode: a933c...df3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Det er vel fordi veldig mange mennesker liker å snakke om sykdommene og skadene sine. Oppmerksomhet altså. Anonymkode: 05783...f43
A-hunter Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 I vår tid er det om å gjøre å ha en diagnose. Er man ikke syk ender man opp med arbeiderklassediagnosen "allergi" eller "laktoseintoleranse" som ikke står så veldig høyt i kurs. Da må man bli vegetarianer, eller aller helst veganer, i tillegg for å ikke være helt utenfor. Er man for glad i pølser da, så ender man opp på legevakta for det aller minste - nettopp for å kunne si at "hey - verden - jeg er heller ikke helt god". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå