Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg endelig pakken min fra EDS. Har ventet lenge. Den ble stoppet i tollen også, selv om de hadde skrevet ned verdien. FIkk to prøver i pakken min, "Aroma White, Brightening night creme" og "Aromaessence white". Er det noen som vet hva slags produkter dette er? Har ikke tenke å få hvitere hud jeg, så da er kanskje ikke disse noe for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

det er for bleking av pigmentflekker/ujevn pigmentering

Skrevet

Takk for svar. Hvor skal man smøre det på da? Hele ansiktet eller bare på flekkene?

Skrevet

Hvorfor i alle dager kjøper du produkter du ikke vet hva er?

Dette er produkter beregnet spesielt for folk med pigmentforandringer i ansiktet, foreksempel som følge av hormonforandringer. Det virker ikke som om dette er produkter som passer for deg nei..

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis det er pigmentflekker du vil bleke litt, bruker du dem bare der.

er det fregner du vil bleke litt, må du bruke kremen over hele ansiktet.

hvis du har fregner, synes jeg egentlig bare det er fint-og ville ikke gjort noe med dem (før etter sommeren gjerne når det er ekstra mørke). Hvis du derimot har pigmentflekker kan det funke hvis du bruker det over tid. Men like vitig er det å bruke solfaktor/block over pigmentflekken slik at det ikke blri mørkere nå utover sommeren!

Skrevet

Dette er produkter beregnet spesielt for folk med pigmentforandringer i ansiktet, foreksempel som følge av hormonforandringer. Det virker ikke som om dette er produkter som passer for deg nei..

Skrevet

Jeg kjøpte ikke produktene da, starie. Fikk som sagt to prøver. Takker for svar. Mulig jeg kommer til å trenge produktene senere. Er gravid nå, så kan jo hende jeg får noen pigmentflekker.

Skrevet

Vi får bare håpe at du IKKE får bruk for dem da :) Pigmentflekker kan være vanskelig å gjøre noe med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...