Gå til innhold

Fått tilbud om en liten leilighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og da mener jeg liten ,Har to soverom så ungen min får egen plass og samme vei til skole for den ligger i samme nabolag. Den er bare liten  ikke stor stue eller kjøkken. Husleia er derimot helt himmelsk  .. Da kan jeg betale ned masse gjeld og få økonomi tilbake på sundt nivå. Hadde dere gjort Dette . Flyttet  fra en stor leilighet og inn i en ca 52 kvadratmeter stor leilighet. er bare meg og ungen min.  

Anonymkode: b30d7...66f

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres lurt ut! Go for it!

Endret av ashera
  • Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Høres ut som dere får alt dere trenger i denne leiligheten, og det trenger jo ikke være for alltid. Dere får tilogmed ett soverom hver, dvs. mulighet for privatliv.

Anonymkode: e06e7...5e6

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hadde uten tvil gjort det! 

Anonymkode: 96d56...108

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke 52 kvm er veldig lite til to personer. Jeg er én person og har omtrent samme størrelse på leiligheten min, føler at jeg har mer enn nok plass. Dette fikser du 😊 

Anonymkode: ab6eb...160

• Liker 19
Skrevet

52kvm er ikke knøttlite da. Hvis planløsningen er god kan man få mye ut av det. Med to soverom høres det bra ut. Gjør det😊

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ja, uten tvil!  52 m2 er ikke så lite, jeg +to barn bodde på det samme i nesten hele oppveksten deres :-) 

Anonymkode: 11e4f...0b6

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Høres flott ut! Ta en titt på tv-programmet Tiny house nation, så kommer du til å synes at leiligheten er stor!

Anonymkode: cd139...408

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi bodde to voksne pluss et barn i barneskolealder på 52 kvm, det var trangt, men gikk greit. 52 kvm for en voksen og et barn er ikke spesielt lite.

Anonymkode: f9bd4...874

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen overraskelse at størrelse på leilighet ofte gjenspeiles i prisen.

Barnet ditt virker relativt lite enda, så jeg hadde absolutt gått for det. Spesielt når du ikke har en partner du ikke kan støtte deg til økonomisk.  

Anonymkode: 1e478...337

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For barnet ditt, skal du prioritere å kvitte med gjelden din. Så dere to kan satse på et godt liv senere når hin blir større.

Anonymkode: 491b3...b57

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Bodde på 34 kvadrat med samboer og en baby i et helt år. Årene før det var det naturlig nok bare han og jeg som bodde det. Gikk helt fint. Har også bodd på 40 kvm i 2 år med ei god venninne. Det gikk mindre bra, men det gikk!

Anonymkode: f26ae...9e5

• Liker 2
Skrevet

Er økonomien din på skråplan, er det egentlig ikke et spørsmål om du skal eller ikke. Selvfølgelig må du som forelder gjøre det du kan for å få balanse i økonomien. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg liten ,Har to soverom så ungen min får egen plass og samme vei til skole for den ligger i samme nabolag. Den er bare liten  ikke stor stue eller kjøkken. Husleia er derimot helt himmelsk  .. Da kan jeg betale ned masse gjeld og få økonomi tilbake på sundt nivå. Hadde dere gjort Dette . Flyttet  fra en stor leilighet og inn i en ca 52 kvadratmeter stor leilighet. er bare meg og ungen min.  

Anonymkode: b30d7...66f

ALDRI

Anonymkode: ef4cd...171

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt flytter du, får orden på økonomien og blir boende til du har spart opp nok EK til å kjøpe deg en liten leilighet. 

Anonymkode: 42dcd...567

• Liker 10
Skrevet

Hadde helt klart gått for dette. Å ha en skakkjørt økonomi ville stresset meg voldsomt, og gitt meg nedsatt livskvalitet langt utover det å måtte nedskalert størrelsen på boflaten ville gjort. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg, mannen og vårt barn bor i en 100kvm leilighet og det går helt fint det. Ikke noe stress med plass.

Anonymkode: c79d1...f45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og barnet mitt på 8 år har bodd på 55kvm i alle år. Går helt fint. Og du vet jo at det er for en periode, så da går det helt supert.

Anonymkode: ce33e...840

• Liker 5
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Så klart hadde jeg det. Vi bodde tre på 62 kvadrat, synes det var stor plass jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, uten tvil. 52 er ikke spesielt lite, særlig ikke når dere får hvert deres soverom. Det at økonomien sliter er langt verre for en oppvekst enn å bo litt trangt. Prioriter å få orden på økonomien! 

Anonymkode: 381e9...03b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...