iskremm Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Funnet en fin leilighet for oss der, ved Østersunds Gate. Her er et bilde: Er dette et trygt og seriøst område? Kort vei til byen?
Smilefjeset87 Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Hei! Dette ligger på Lademoen, et kjempesentralt område. Rundt 10 minutter å gå til solsiden 😊
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 Om det er kort vei til byen kommer an på hvor i sentrum man skal. Er jo bare noen minutter Solsiden hvor det er flere utesteder og butikker, men skal man henge på samfunnet (studenthuset) er det 35 minutter å gå. Jeg har aldri følt meg utrygg i det området iallefall. Anonymkode: e1d4b...bda
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Hvor skal du studere, da? https://www.ntnu.no/student/campusstudieprogram Det er deilig med gåavstand til studiestedet. Anonymkode: 5f9be...2a1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 Som en av dine nærmeste naboer (nabobygget nedover i gata). Området er 100 % trygt. Men leilighet? Er ikke hele bygget der bare studenthybler? Fin avstand til Solsiden. Bittelitt avstand til Midtbyen. Men alle busser som passerer går jo til og fra Midtbyen. Og det er jo ikke værre enn at 10 minutter på en sykkel bringer deg nesten hvor som helst i Midtbyen. Buss 22 bringer deg til Gløshaugen. Alternativt 15 minutter på sykkel. Buss 12 (det nye nr til høsten) går til Dragvoll. DMMH ligger 10 min med sykkel unna. Ellers, velkommen til nabolaget! Anonymkode: 43516...51b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 Haha- lurer på om du skal bo i samme bygg som det jeg gjorde da jeg studerte Sentralt og supert område, bodde der i flere år og trivdes Max. 🤩 Anonymkode: a4b64...d26
iskremm Skrevet 16. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2019 På 15.7.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev: Haha- lurer på om du skal bo i samme bygg som det jeg gjorde da jeg studerte Sentralt og supert område, bodde der i flere år og trivdes Max. 🤩 Anonymkode: a4b64...d26 Er det mye bråk/festning der? Har hørt det
iskremm Skrevet 16. juli 2019 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2019 På 15.7.2019 den 13.55, AnonymBruker skrev: Som en av dine nærmeste naboer (nabobygget nedover i gata). Området er 100 % trygt. Men leilighet? Er ikke hele bygget der bare studenthybler? Fin avstand til Solsiden. Bittelitt avstand til Midtbyen. Men alle busser som passerer går jo til og fra Midtbyen. Og det er jo ikke værre enn at 10 minutter på en sykkel bringer deg nesten hvor som helst i Midtbyen. Buss 22 bringer deg til Gløshaugen. Alternativt 15 minutter på sykkel. Buss 12 (det nye nr til høsten) går til Dragvoll. DMMH ligger 10 min med sykkel unna. Ellers, velkommen til nabolaget! Anonymkode: 43516...51b Ahh takk!! Men er det mye festing i de byggene og bråk? Er jo ganske sentralt med mye studenter.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #9 Skrevet 17. juli 2019 8 timer siden, iskremm skrev: Ahh takk!! Men er det mye festing i de byggene og bråk? Er jo ganske sentralt med mye studenter. Ja, det er det. Sentralt med tanke på butikker, men langt unna campusene 😕 Anonymkode: 811de...ac9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #10 Skrevet 17. juli 2019 Lamoen er et deilig og avslappet nabolag som student (og ung voksen). Vi trives kjempebra! Det er også en bydel i sterk vekst. Mye kultur, lite trafikk Og du er bare en sparkesykkeltur unna midtbyen. Anonymkode: fc5f6...2c5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #11 Skrevet 17. juli 2019 11 timer siden, iskremm skrev: Ahh takk!! Men er det mye festing i de byggene og bråk? Er jo ganske sentralt med mye studenter. Litt er det jo. Men jeg syns ikke det er overdrevent mye. Kan ikke huske å ha blitt holdt våken på natterstid noen gang på de to årene jeg har bodd her. Eneste gangen jeg syns det har vært vel mye, var i fadderuka. Anonymkode: 43516...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå