AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Hva velger du av følgende alternativ når du idag har lønnstrekk så stort at du kun sitter igjen med livsopphold og husleie. 1) Dagpenger, gir rom for et trekk på ca 2000kr? 2) Fast redusert stilling som utbetalt ikke dekker husleie og tilsvarende beløp for livsopphold? 100% stillingen jeg har nå opphører i oktober. Anonymkode: ed338...d0f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 3 minutter siden, Whistler skrev: Hva med å ha litt ambisjoner? Hva mener du? Selvfølgelig skal jeg søke nytt arbeid men jeg må velge et av alternativene tils jeg ev får ny jobb. Anonymkode: ed338...d0f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Nå kommer det an på hvor stor den reduserte stillingen er, men reduserte stillinger kan kombineres med dagpenger. Men det å planlegge å gå for noe som ikke dekker husleie og livsopphold når man allerede har gjeld er jo noe av det mest idiotiske man kan gjøre... Anonymkode: 10fb7...aad 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå kommer det an på hvor stor den reduserte stillingen er, men reduserte stillinger kan kombineres med dagpenger. Men det å planlegge å gå for noe som ikke dekker husleie og livsopphold når man allerede har gjeld er jo noe av det mest idiotiske man kan gjøre... Anonymkode: 10fb7...aad 60% Anonymkode: ed338...d0f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 60% Anonymkode: ed338...d0f Ja, det skjønner jeg men må ha fast stilling for i det hele tatt bli vurdert for gjeldsordning. Anonymkode: ed338...d0f
Guppy88 Skrevet 15. juli 2019 #7 Skrevet 15. juli 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva velger du av følgende alternativ når du idag har lønnstrekk så stort at du kun sitter igjen med livsopphold og husleie. 1) Dagpenger, gir rom for et trekk på ca 2000kr? 2) Fast redusert stilling som utbetalt ikke dekker husleie og tilsvarende beløp for livsopphold? 100% stillingen jeg har nå opphører i oktober. Anonymkode: ed338...d0f Du er klar over at ingen av alternativene løser betalingsproblemer ditt? 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #8 Skrevet 15. juli 2019 Du må jo velge det alternativet som gir mulighet for en gjeldsordning? Anonymkode: e558f...c69
Whistler Skrevet 15. juli 2019 #9 Skrevet 15. juli 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Selvfølgelig skal jeg søke nytt arbeid men jeg må velge et av alternativene tils jeg ev får ny jobb. Anonymkode: ed338...d0f Jeg mines å ha sett spor av dette spørsmålet i et par tidligere tråder. Altså er ikke problemstillingen ny. Har du ikke startet å søke andre jobber pr nå? Eller tenker du at du skal vente til du står på gata?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå