Gå til innhold

Hvordan er det å vokse opp i Arendal nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger meningen til voksne som har hatt barn som vokser opp i nyere tid i Arendal.

Anonymkode: 907c9...cd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min vokser opp her nå. Vi trives veldig, og har hele vårt nettverk og mesteparten av familie her. Vi er aldri nede i byen med mindre det skjer noe der. Er nok litt forskjellig ut i fra hvor du ønsker å bosette deg. Det er et par steder tett til byen jeg ikke ville anbefalt. Erfaringsmessig er Hisøy og Nedenes der vi liker oss best, men for min del kunne vi like fint ha trivdes i Froland og Rykene. Usikker på Tromøy, ikke hørt mye om hvordan oppvekstvilkårene er der, men det er hvertfall idyllisk der ute. 

Anonymkode: 25b5e...a5e

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min vokser opp her nå. Vi trives veldig, og har hele vårt nettverk og mesteparten av familie her. Vi er aldri nede i byen med mindre det skjer noe der. Er nok litt forskjellig ut i fra hvor du ønsker å bosette deg. Det er et par steder tett til byen jeg ikke ville anbefalt. Erfaringsmessig er Hisøy og Nedenes der vi liker oss best, men for min del kunne vi like fint ha trivdes i Froland og Rykene. Usikker på Tromøy, ikke hørt mye om hvordan oppvekstvilkårene er der, men det er hvertfall idyllisk der ute. 

Anonymkode: 25b5e...a5e

Hvorfor holder dere dere unna byen ?

Anonymkode: 907c9...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...