Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne dette i butikk. Noen som har sett det, evt noen plass det kan kjøpes på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du staver det med H, altså tørrshampoo, så får du mange treff i google. Blant annet alle disse hos Blush.

Og disse hos Vita.

PS! Eller mener du "pulver" i eske eller noe, ikke tørrshampoo-spray? Det er jo et slags tørt pulver fra sprayene også, det som kommer ut?

Endret av Million
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Hvis du staver det med H, altså tørrshampoo, så får du mange treff i google. Blant annet alle disse hos Blush.

Ved raskt overblikk så er vel disse alle spray og ikke pulver i boks?

Skrevet
1 minutt siden, Nuttery skrev:

Ved raskt overblikk så er vel disse alle spray og ikke pulver i boks?

Ja, jeg tolket det som om du ville ha tørrshampoo generelt, ikke pulver i boks. My fault. 

Er det noe i veien med spray? (bare lurte av nysgjerrighet?) Er det fordi det er dyrere i lengden med spray?

Skrevet
Akkurat nå, Million skrev:

Ja, jeg tolket det som om du ville ha tørrshampoo generelt, ikke pulver i boks. My fault. 

Er det noe i veien med spray? (bare lurte av nysgjerrighet?) Er det fordi det er dyrere i lengden med spray?

Jeg handler for min mormor på 90 som ikke mestrer å bruke spray. Kjøpte det først, og det gikk dårlig :) foreslo tørrsjampo i mousse for henne (tilgjengelig på Vita), men det ønsket hun dessverre ikke..

Skrevet
1 minutt siden, Nuttery skrev:

Jeg handler for min mormor på 90 som ikke mestrer å bruke spray. Kjøpte det først, og det gikk dårlig :) foreslo tørrsjampo i mousse for henne (tilgjengelig på Vita), men det ønsket hun dessverre ikke..

Ok. Fant en boks som det står "powder" på, se ovenfor.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en boks talkum. Det funker mye bedre enn tørrshampo og gir veldig pent hår. Dessuten stinker det ikke. 

Anonymkode: 6cace...bf1

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Skrevet

Jeg har en fra bumble and bumble. Kjøper på nett, men husker ikke nå hvor. Mulig det er lyco? 

• 3 uker senere...
Skrevet

Bumble og bumble er Superbra! 

Anonymkode: e41bd...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...