Nuttery Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Sliter med å finne dette i butikk. Noen som har sett det, evt noen plass det kan kjøpes på nett?
Million Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 (endret) Hvis du staver det med H, altså tørrshampoo, så får du mange treff i google. Blant annet alle disse hos Blush. Og disse hos Vita. PS! Eller mener du "pulver" i eske eller noe, ikke tørrshampoo-spray? Det er jo et slags tørt pulver fra sprayene også, det som kommer ut? Endret 15. juli 2019 av Million
Nuttery Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, Million skrev: Hvis du staver det med H, altså tørrshampoo, så får du mange treff i google. Blant annet alle disse hos Blush. Ved raskt overblikk så er vel disse alle spray og ikke pulver i boks?
Million Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, Nuttery skrev: Ved raskt overblikk så er vel disse alle spray og ikke pulver i boks? Ja, jeg tolket det som om du ville ha tørrshampoo generelt, ikke pulver i boks. My fault. Er det noe i veien med spray? (bare lurte av nysgjerrighet?) Er det fordi det er dyrere i lengden med spray?
Million Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 Her står det "powder"`? https://www.nordicfeel.no/harpleie/sjampo-og-balsam/torrshampoo/kisby-dry-shampoo-powder-39974
Nuttery Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2019 Akkurat nå, Million skrev: Ja, jeg tolket det som om du ville ha tørrshampoo generelt, ikke pulver i boks. My fault. Er det noe i veien med spray? (bare lurte av nysgjerrighet?) Er det fordi det er dyrere i lengden med spray? Jeg handler for min mormor på 90 som ikke mestrer å bruke spray. Kjøpte det først, og det gikk dårlig foreslo tørrsjampo i mousse for henne (tilgjengelig på Vita), men det ønsket hun dessverre ikke..
Million Skrevet 15. juli 2019 #7 Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, Nuttery skrev: Jeg handler for min mormor på 90 som ikke mestrer å bruke spray. Kjøpte det først, og det gikk dårlig foreslo tørrsjampo i mousse for henne (tilgjengelig på Vita), men det ønsket hun dessverre ikke.. Ok. Fant en boks som det står "powder" på, se ovenfor.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #8 Skrevet 15. juli 2019 Kjøp en boks talkum. Det funker mye bedre enn tørrshampo og gir veldig pent hår. Dessuten stinker det ikke. Anonymkode: 6cace...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #9 Skrevet 15. juli 2019 https://www.pureyou.no/categories/torrsjampo disse! Koster litt, men funker veldig godt, og varer i en evighet. Også lukter den lilla superdigg, og håret blir fresht. Anonymkode: 067bc...3ff
Faina Skrevet 13. august 2019 #10 Skrevet 13. august 2019 Jeg har en fra bumble and bumble. Kjøper på nett, men husker ikke nå hvor. Mulig det er lyco?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 Bumble og bumble er Superbra! Anonymkode: e41bd...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå