AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Hva slags lønn har du som pleieassistent? Jobber du i kommunen eller på sykehus? Hvor lenge har du jobbet, og har du relevant utdanning? Jeg jobber som pleieassistent på sykehus. Jeg har alltid tenkt at erfaringen er viktigere enn lønnen, så jeg har ikke vært så opptatt av hva som er vanlig. Nå fikk jeg nylig en lønnsøkning og ble derfor litt nysgjerrig på hva dere andre tjener. Anonymkode: 1a2ad...efb
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Ja jeg jobber som pleieassistent nå er jeg under relevant utdanning og da har jeg 170 kr men tidligere hadde jeg 159 kr i timen, dette er på sykehjem. Jeg har jobbet i et år og nei hadde ingen relevant utdanning tidligere før nå som jeg er student. Anonymkode: 8dad9...786
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 Jeg har 195 i timen, som ufaglært. Jobber i privat bolig. Anonymkode: caa2b...8b2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Tjener 167 kr uten tillegg. Jobber privat, på sykehjem. Har to års relevant erfaring og tar en relevant utdanning i tillegg. Anonymkode: b649a...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå