Darkrobin27 Skrevet 15. juli 2019 #1 Del Skrevet 15. juli 2019 Jeg har holdt på med og prøve teorien nå i over 9 år.. Jeg har tatt prøven 5 ganger ca, og mange ganger har jeg hatt for lite motivasjon for og ta den, med lærevansker så var dette UTROLIGT vannskelig for meg. Men nå har jeg stått på i 2 uker med lesing i bok og teoritentamen.no og jeg klarte det faen med!!! Herregud så stolt jeg er over meg selv akkuratt nå, følte på og skryte endel her.. har virkelig ønsket meg dette i så lang tid, og jeg har endelig fått det til .. ❤️ 27 år og endelig er jeg klar for og gå til oppkjøring 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Del Skrevet 15. juli 2019 Gratulerer!!👏🏻👏🏻👏🏻😍 Anonymkode: fc164...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Del Skrevet 15. juli 2019 Knallbra!!! 👏🏼👏🏼 Anonymkode: 91099...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Del Skrevet 15. juli 2019 Gratulerer ❤️❤️ Anonymkode: dcb1f...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Del Skrevet 15. juli 2019 🍾 Anonymkode: 08b9f...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 15. juli 2019 #6 Del Skrevet 15. juli 2019 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 15. juli 2019 #7 Del Skrevet 15. juli 2019 Gratulerer! Lykke til med oppkjøring 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #8 Del Skrevet 15. juli 2019 Så bra! 💕 Anonymkode: 40dbd...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. juli 2019 #9 Del Skrevet 15. juli 2019 Bare to feil er jo skikkelig knallbra! Lykke til med oppkjøringen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. juli 2019 #10 Del Skrevet 15. juli 2019 Gratulerer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 15. juli 2019 #11 Del Skrevet 15. juli 2019 Knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #12 Del Skrevet 15. juli 2019 Gratulerer! Å lykke til med oppkjøringen Anonymkode: a9c8b...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkrobin27 Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #13 Del Skrevet 15. juli 2019 tusen takk folkens! her er min informasjon om teoritentamen og den ekte prøven: Kjente igjen et par spørsmål fra teoritentamen, men var ikke mange fikk et spørsmål om bremselengde. Mange av spørsmålene der var utrolig vanskelig, et av dem var om skiltet "blindsone", den som ligner på en T, var ikke noe "blind sone "alternativ der heller, så usikker på om jeg fikk rett på den. Ene spørsmålet var i en tunnel, med SOS, brannapperat, MEN INGEN Av alternativene var som det sto på bildet, det var en parkeringslomme, eller havari lomme.. Men uten teoritentamen hadde jeg ikke greid dette, men vær forberedt! jeg gikk gjennom alle oppgavene veldig fort, men jeg gikk tilbake til spm 1 og leste alt på nytt grundig, og skiftet om 2 spørsmål, kan hende de som ble feil på men uansett, les i teoriboka!!!!! For det er så mye lurespørsmål der som ikke var på selve teoritentamen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #14 Del Skrevet 15. juli 2019 Gratulerer så mye 👏🏻👏🏻 Anonymkode: e8824...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 15. juli 2019 #15 Del Skrevet 15. juli 2019 Gratulerer! ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 15. juli 2019 #16 Del Skrevet 15. juli 2019 21 minutter siden, Darkrobin27 skrev: Jeg har holdt på med og prøve teorien nå i over 9 år.. Jeg har tatt prøven 5 ganger ca, og mange ganger har jeg hatt for lite motivasjon for og ta den, med lærevansker så var dette UTROLIGT vannskelig for meg. Men nå har jeg stått på i 2 uker med lesing i bok og teoritentamen.no og jeg klarte det faen med!!! Herregud så stolt jeg er over meg selv akkuratt nå, følte på og skryte endel her.. har virkelig ønsket meg dette i så lang tid, og jeg har endelig fått det til .. ❤️ 27 år og endelig er jeg klar for og gå til oppkjøring Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flores Skrevet 15. juli 2019 #17 Del Skrevet 15. juli 2019 Gratulerer! Kan godt forstå at det kicker litt adrenalin rus! Så vel fortjent!! Hurra! Håper du feirer dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #18 Del Skrevet 15. juli 2019 24 minutter siden, Darkrobin27 skrev: Jeg har holdt på med og prøve teorien nå i over 9 år.. Jeg har tatt prøven 5 ganger ca, og mange ganger har jeg hatt for lite motivasjon for og ta den, med lærevansker så var dette UTROLIGT vannskelig for meg. Men nå har jeg stått på i 2 uker med lesing i bok og teoritentamen.no og jeg klarte det faen med!!! Herregud så stolt jeg er over meg selv akkuratt nå, følte på og skryte endel her.. har virkelig ønsket meg dette i så lang tid, og jeg har endelig fått det til .. ❤️ 27 år og endelig er jeg klar for og gå til oppkjøring gratulerer Anonymkode: deddb...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 15. juli 2019 #19 Del Skrevet 15. juli 2019 11 timer siden, Darkrobin27 skrev: tusen takk folkens! her er min informasjon om teoritentamen og den ekte prøven: Kjente igjen et par spørsmål fra teoritentamen, men var ikke mange fikk et spørsmål om bremselengde. Mange av spørsmålene der var utrolig vanskelig, et av dem var om skiltet "blindsone", den som ligner på en T, var ikke noe "blind sone "alternativ der heller, så usikker på om jeg fikk rett på den. Ene spørsmålet var i en tunnel, med SOS, brannapperat, MEN INGEN Av alternativene var som det sto på bildet, det var en parkeringslomme, eller havari lomme.. Men uten teoritentamen hadde jeg ikke greid dette, men vær forberedt! jeg gikk gjennom alle oppgavene veldig fort, men jeg gikk tilbake til spm 1 og leste alt på nytt grundig, og skiftet om 2 spørsmål, kan hende de som ble feil på men uansett, les i teoriboka!!!!! For det er så mye lurespørsmål der som ikke var på selve teoritentamen, Gratulerer! Spørsmålet med det som ser ut som en T handlet kanskje om en blindvei, altså en vei man ikke kan kjøre gjennom, ikke en blindsone som betyr det man ikke kan se fra der man sitter i bilen? Bare førerprøven igjen nå, den klarer du nok godt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quasimodo Skrevet 16. juli 2019 #20 Del Skrevet 16. juli 2019 Hurra for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå