Gå til innhold

Er så forferdelig glad, har holdt på i 9 år!!!!

Darkrobin27

Anbefalte innlegg

aqcAiBS.png

Jeg har holdt på med og prøve teorien nå i over 9 år.. Jeg har tatt prøven 5 ganger ca, og mange ganger har jeg hatt for lite motivasjon for og ta den, med lærevansker så var dette UTROLIGT vannskelig for meg.

Men nå har jeg stått på i 2 uker med lesing i bok og teoritentamen.no og jeg klarte det faen med!!!
Herregud så stolt jeg er over meg selv akkuratt nå, følte på og skryte endel her.. har virkelig ønsket meg dette i så lang tid, og jeg har endelig fått det til .. ❤️ 27 år og endelig er jeg klar for og gå til oppkjøring

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gratulerer!!👏🏻👏🏻👏🏻😍

Anonymkode: fc164...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare to feil er jo skikkelig knallbra! :) Lykke til med oppkjøringen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer! Å lykke til med oppkjøringen :) 

Anonymkode: a9c8b...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk folkens!

her er min informasjon om teoritentamen og den ekte prøven:

Kjente igjen et par spørsmål fra teoritentamen, men var ikke mange fikk et spørsmål om bremselengde.

Mange av spørsmålene der var utrolig vanskelig, et av dem var om skiltet "blindsone", den som ligner på en T, var ikke noe "blind sone "alternativ der heller, så usikker på om jeg fikk rett på den. Ene spørsmålet var i en tunnel, med SOS, brannapperat, MEN INGEN Av alternativene var som det sto på bildet, det var en parkeringslomme, eller havari lomme.. Men uten teoritentamen hadde jeg ikke greid dette, men vær forberedt! jeg gikk gjennom alle oppgavene veldig fort, men jeg gikk tilbake til spm 1 og leste alt på nytt grundig, og skiftet om 2 spørsmål, kan hende de som ble feil på men uansett, les i teoriboka!!!!! For det er så mye lurespørsmål der som ikke var på selve teoritentamen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
21 minutter siden, Darkrobin27 skrev:

aqcAiBS.png

Jeg har holdt på med og prøve teorien nå i over 9 år.. Jeg har tatt prøven 5 ganger ca, og mange ganger har jeg hatt for lite motivasjon for og ta den, med lærevansker så var dette UTROLIGT vannskelig for meg.

Men nå har jeg stått på i 2 uker med lesing i bok og teoritentamen.no og jeg klarte det faen med!!!
Herregud så stolt jeg er over meg selv akkuratt nå, følte på og skryte endel her.. har virkelig ønsket meg dette i så lang tid, og jeg har endelig fått det til .. ❤️ 27 år og endelig er jeg klar for og gå til oppkjøring

Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Kan godt forstå at det kicker litt adrenalin rus! Så vel fortjent!! Hurra! 

Håper du feirer dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, Darkrobin27 skrev:

aqcAiBS.png

gratulerer :) :) :) 

Anonymkode: deddb...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Darkrobin27 skrev:

tusen takk folkens!

her er min informasjon om teoritentamen og den ekte prøven:

Kjente igjen et par spørsmål fra teoritentamen, men var ikke mange fikk et spørsmål om bremselengde.

Mange av spørsmålene der var utrolig vanskelig, et av dem var om skiltet "blindsone", den som ligner på en T, var ikke noe "blind sone "alternativ der heller, så usikker på om jeg fikk rett på den. Ene spørsmålet var i en tunnel, med SOS, brannapperat, MEN INGEN Av alternativene var som det sto på bildet, det var en parkeringslomme, eller havari lomme.. Men uten teoritentamen hadde jeg ikke greid dette, men vær forberedt! jeg gikk gjennom alle oppgavene veldig fort, men jeg gikk tilbake til spm 1 og leste alt på nytt grundig, og skiftet om 2 spørsmål, kan hende de som ble feil på men uansett, les i teoriboka!!!!! For det er så mye lurespørsmål der som ikke var på selve teoritentamen,

Gratulerer!

Spørsmålet med det som ser ut som en T handlet kanskje om en blindvei, altså en vei man ikke kan kjøre gjennom, ikke en blindsone som betyr det man ikke kan se fra der man sitter i bilen?

Bare førerprøven igjen nå, den klarer du nok godt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...