AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Jeg og min eks har en del felles inkassogjeld. Han vil at vi skal ta opp lån ved feks bluestep med sikkerhet i huset for å bli kvitt anmerkningene. Jeg vil fortsette med lønnstrekk og betale det vi kan. hva tror dere er lurest? Anonymkode: a9d21...59c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og min eks har en del felles inkassogjeld. Han vil at vi skal ta opp lån ved feks bluestep med sikkerhet i huset for å bli kvitt anmerkningene. Jeg vil fortsette med lønnstrekk og betale det vi kan. hva tror dere er lurest? Anonymkode: a9d21...59c Det er din eks. Betaler ikke han er du soidarisk ansvarlig for deres felles gjeld. Betaler han ikke og huset står som sikkerhet, noe han her kan spekulere i uten at du eller jeg vet, så havner huset på tvangssalg. Så nei, ikke gå med på den dealen. Anonymkode: b42c7...546 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Vi eier hver vår andel av huset. Ingen har mulighet til å kjøpe ut den andre pga inkassogjeld. Jeg leier leilighet mens han bor i huset. Det ligger ute for salg men dårlig marked her .. TS Anonymkode: a9d21...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå