AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Del Skrevet 15. juli 2019 Hei! Jeg bruker vanligvis Dailies total 1 men har gått tom og jeg får ikke nye før jeg reiser på ferie Ser at vitus apotek har linser i butikk som man kan kjøpe over disk, men jeg finner ingen tester eller noe som sier om disse er gode. Noen her som har prøvd dem og kan si hvordan de er? Anonymkode: aad56...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Del Skrevet 15. juli 2019 Hvorfor ikke gå innom en optiker å kjøpe total 1? Det hadde jeg gjort... ingen linser kan sammenlignes 🙈😅 Anonymkode: 38895...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Del Skrevet 15. juli 2019 Umulig å si om de funker på deg. Alle er forskjellige. Men skader ikke prøve frem til du får kjøpt de du er vant med Anonymkode: a6103...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Del Skrevet 15. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke gå innom en optiker å kjøpe total 1? Det hadde jeg gjort... ingen linser kan sammenlignes 🙈😅 Anonymkode: 38895...ead Ingen av de jeg har vært innom har de på lager, ellers hadde jeg selvsagt gjort det 🙂 Anonymkode: aad56...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Del Skrevet 15. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de jeg har vært innom har de på lager, ellers hadde jeg selvsagt gjort det 🙂 Anonymkode: aad56...f72 Prøvd Krogh optikk? Anonymkode: 38895...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. juli 2019 #6 Del Skrevet 15. juli 2019 Det du må se etter når du skal se etter erstatningslinser når du er tom, er diameter og krumming (basiskurve), og selvfølgelig riktig styrke, for hvis det er optikeren som har foreslått linser for deg, så har det veldig mye med hvordan de sitter på øyet ditt å gjøre. Om linsene har fått gode kritikker, betyr lite om de har helt feil krumming og diameter for ditt øye. Selv om optikerene du har vært innom ikke har de vanlige linsene dine på lager, kan det likevel hende at de har noen linser som kan passe, så spør dem om de har linser som ligner de du vanligvis bruker, i krumming og diameter, samt styrke selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå