Gå til innhold

Hva feiler det meg?! Får aldri en kraftig orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er kvinne på 26 år. Jeg får aldri til å få en kraftig orgasme. Hva skal

man gjøre for å få en kraftig orgasme? Er det noe psykiske sperrer på gang for å aldri få til en kraftig orgasme? Har hatt noen ons er men det blir aldri bra sex. Er forelsket i en mann men er pause nå. Vil gjerne også bli sammens med han han spurte meg i vinter om å bli sammens men jeg var usikker. Vi har pause nå. Men jeg vil virkelig bli sammens med han og vil at han skal gi meg en kraftig orgasme. Hva i søren skal jeg gjøre får å få en kraftig orgasme?! Er sex frustrert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edge!!! hold på til du nesten kommer så peiser du på igjen! , gjør sånt i 1 time, så svimer du av.

Skrevet

Ok. Med en ordentlig sex leketøy? Og hvorfor ville egentlig fyren jeg er forelsket i ha en pause? Hva skal jeg gjøre for å

vise han at jeg vil ha han og jeg vil at han skal gi meg en kraftig orgasme?

Skrevet

Først må du jo bli kjent min den egen kropp før du får en kraftig orgasme, ikke alle klar og oppnå en kraftig orgasme.. Det variere hvor kåt man er.. Som sagt, du kan bruke leketøy eller fingrene, hva en som passer deg.
Ikke alle klarer og få sterke orgasmer med sin partner, dette er pågrunn av at man ikke føler seg helt trygg på sin partner.

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Ok. Med en ordentlig sex leketøy? Og hvorfor ville egentlig fyren jeg er forelsket i ha en pause? Hva skal jeg gjøre for å

vise han at jeg vil ha han og jeg vil at han skal gi meg en kraftig orgasme?

Han ville bli sammen med deg, og du sa du var usikker i vinter.  Det er nok grunnen til at forholdet deres er på pause.

Du må må vise han at du vil og nesten spørre han direkte om han er interessert nå.

Skrevet

Ok. Jeg skal sende han en brev. Og vise at jeg faktisk vil være sammen med han. Men hvordan vise han at man ordentlig mener det?

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig? Glem mannen og prøv deg frem selv. Når først DU finner ut av hvordan DU oppnår kraftige orgasmer, da kan du prøve å finne en måte å fortelle dette til en mann og prøve sammen :) 

Jeg har oftest de kraftigste orgasmene om det er gått en stund siden sist. Det en stund betyr ~1 uke. 

Anonymkode: 44100...100

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klitoris vibrator og analsex gjør susen!

Anonymkode: 29d96...3ba

Skrevet
På 15.7.2019 den 5.42, Cinnamondiva skrev:

Har hatt noen ons er men det blir aldri bra sex.

Mens du venter på drømmemannen din: bli bedre kjent med din egen seksualitet, kanskje er det et lite puff i din seksuelle tenning som skal til. Er du ute etter sterkere orgasmer, må jo helse og kosthold være på plass. Legger inn et par linker som kanskje kan helpe deg videre🤞

https://www.cupido.no/node/449 (kan inneholde seksuelt materiale)

https://ceciliekjensli.no/2019/05/09/dypere-og-sterkere-orgasmer/ (kan inneholde seksuelt materiale)

Ser også at du ikke er tilfreds med ons, kan det være at du bare hatt uflaks med å truffet uerfarne elskere?

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke klok på hva du egentlig er ute etter å få råd om? Du gjentar deg selv mange ganger, snakker om forholdet til denne mannen  som om du er 14 år og tittelen på innlegget passer overhodet ikke med innholdet. 

Anonymkode: b0b53...ed0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med en Sexmaskin robot er du garantert heftige orgasmer. Kona har en sånn og hun har gangsperre dagen derpå etter alle sammenrykningne i underlivet. Koster en del, men du verden for et mesterverk.😄

Anonymkode: 90a7f...92f

AnonymBruker
Skrevet

For min del er det ofte orgasme nr. 4 og 5 osv som er kraftige. Partneren bør kunne sine saker, i det minste være interessert i å få en til å komme.

Anonymkode: f4fc8...e3d

Skrevet

Ok jo jeg har hatt noen dårlige sex erfaringer. Mulig det har satt noen spør? Hva koster en sånn sex robot maskin? Vel og har oppdaget også at man tenner mer når man har følelser for noen også. Og mine tidligere partnere har mest bare utnyttet og tenkt mest på seg selv. 

Gjest ThotSlayer
Skrevet

Går du på noen medisiner? Hvis ja, så kan det være med på å dempe det seksuelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...