Gjest gjest Skrevet 31. august 2002 #1 Skrevet 31. august 2002 Jeg og mannen min er blitt enige i at det er "slutt mellom oss",men vi kommer til å bo sammen en stund til,pga.barn,hus,gjeld o.s.v. Vi har også blitt enige om at vi kan ha sex med anndre,siden vi ikke har det med hverandre lengre. Men mitt problem er at jeg har lyst til å ha sex med kammeraten hans,er det galt av meg?Jeg burde sikkert hatt funnet en fremmed,men det er kun ham jeg vil ha. Problem nummer to er jo at jeg hvet ikke om han er inntrisert i meg,og jeg hvet ikke hvordan jeg skal gå fram,for å finne det ut. Kan jo ikke bare ringe og spørre heller da. Finnes det noen gode råd her inne?
Gjest care Skrevet 31. august 2002 #3 Skrevet 31. august 2002 Jeg synes ikke du skal lage mer problember en det du har nå. Sånn objektiv sett er det vel ikke ideelt å legge ann på kompisen bare fordi du er tent på han. Hadde historien vært slik at han hadde vært din store kjærlighet hadde det vært noe annet. Men dette vil jeg ikke ha giddet å begå meg inn på. Tror ikke x-mannen din synes det hadde vært så gøy, det da. Du kan jo tenke selv, hvis han hadde lagt seg etter venninnen din, hadde du syntes det haddde vært ok???
Kid-a Skrevet 31. august 2002 #4 Skrevet 31. august 2002 .... hmmm.... *tenke, tenke*.... er det en lystløgner på gang her?.... Hva med å oppsøke en psykolog??
Gjest Pernilla Skrevet 31. august 2002 #5 Skrevet 31. august 2002 Dette er ikke bare tabu å gjøre, men en må ikke tenke slik en gang. Kammeraten kommer ikke til å gjøre det, og de kommer sammen til å le lenge av deg. Nei, Hold deg unna
Gjest Milly^ Skrevet 31. august 2002 #6 Skrevet 31. august 2002 Jeg har hatt det samme problemet. Akkurat det samme problemet.. sånn utenom at jeg ikke var gift med x'n min eller noe da 8) Jeg var så dum at jeg virkelig prøvde meg på kameraten. Og han var intressert, men han kunne ikke gjøre noe på grunn av at han ikek ville svikte kameraten sin. Jeg var faktisk forelska i denne typen, og sto virkelig på for å få han, men det eneste som skjedde mellom meg og han var at vi rota og etterhvert ble vi begge veldig frustrerte på grunn av at vi ikke kunne få hverandre. Det endte med at vi måtte bryte kontakten helt en stund og det var veldig vanskelig. Han fikk veldig problemer med seg selv på grunn av at han hadde rota og blitt forelsket i meg. Dette vil du ikke gjøre med noen, hva? Jeg har veldig dårlig samvittighet ovenfor begge kameratene nå. Hold deg unna du, det finnes andre å satse på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå