Gå til innhold

Typen sa det blir bedre om jeg vasket meg der nede

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt største mareritt har vært at det lukter/smaker vondt der nede, så jeg rengjør mye (ikke for mye, vet om bakterieflora’n) fordi jeg ønsker at det skal være rent. Nå sa nettopp han til meg at det er bedre for han om jeg vasket der nede før han slikket meg. Noe jeg har gjort hver gang. Greit nok at han sa det, men kjente på en fornærmelse, og nå vet jeg ikke om jeg tørr å spre beina for at han i frykt for dårlig smak eller lukt. Ble egentlig litt satt ut.. er allerede ganske nyerfaren på sex-fronten, så det gav meg ingen selvtillitboost. 

Noen tips til god smak der nede? Jeg vet tydeligvis ikke..

Anonymkode: 0df57...95a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns han alltid det? Eller var det kun denne gangen? Har du smakt selv? Jeg gjør av og til det for å forsikre meg om at det står bra til 😂

Anonymkode: cf55b...fab

• Liker 3
Skrevet

Floraen varierer han blir vant til det, sikkert ikke noe galt. Ved antydning til sopp kan det også bli litt annerledes, og kanskje reagerer du på hans sperm også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen før deg har lurt ham til å tro at hvis det ikke lukter såpe så er det ikke rent. 

Anonymkode: 41ef8...21d

• Liker 15
Skrevet

Når skal folk lære at underlivet ikke skal lukte eller smake parfyme? Det er et UNDERLIV. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

En liten dusj før sex er alltids kjekt:) trenger ikke være voldsomt med såpe, men at man vasker vekk all svette og slaggstoffer. Frisk fitte/kuk/rompe smaker fantastisk. Forsåvidt fersk svette også. Men ikke gammel. 

Anonymkode: 10fd5...f21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, ikkevoksen skrev:

Når skal folk lære at underlivet ikke skal lukte eller smake parfyme? Det er et UNDERLIV. 

Jeg må innrømme jeg ble litt fornærma, får liksom ikke lyst til å ha sex med han nå eller bli slikka. Hva skal jeg si? 

Ts

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme jeg ble litt fornærma, får liksom ikke lyst til å ha sex med han nå eller bli slikka. Hva skal jeg si? 

Skaden har nok allerede skjedd og den vil nok ligge i underbevistheten din. Reaksjon din blir som en slags hevn, og den har jeg full forståelse av. Det er spesielt det han ikke skal si, han er nok uerfaren eller mangler gentlemans fakter.

Fra meg kommer en liten faktaopplysning, alle menn og kvinner smaker litt tiss, hvis de ikke har vasket eller tørket seg etter tissing. Bruk bare rent vann på en klut, ikke bruk såpe! Det skal smake fitte og det gjør det garantert av deg også😉 Når jeg en sjelden gang kjenner smaken av tiss, forsetter jeg som vanlig og blander den med spytt, smaken går fort over, så jeg holder klokelig kjeft🙈

Vasker han vennen din snabelen før sex? Å gnikke over kjønnsorganet er noe jeg bestandig forlanger før sex. De fleste kvinner skjønner det uten at jeg trenger å si det da😘

Du må nok bare "komme over det" han sa, men du kan spørre om han har vasket kveldsmaten sin da? Da gir du han et signal på at du iallefall har vasket deg.

Mange vil nok si at du ikke trenger å vaske deg, men skal man utføre oralt er jo renslighet en nødvendighet synes jeg da🤫

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, museslikker69 skrev:

Skaden har nok allerede skjedd og den vil nok ligge i underbevistheten din. Reaksjon din blir som en slags hevn, og den har jeg full forståelse av. Det er spesielt det han ikke skal si, han er nok uerfaren eller mangler gentlemans fakter.

Fra meg kommer en liten faktaopplysning, alle menn og kvinner smaker litt tiss, hvis de ikke har vasket eller tørket seg etter tissing. Bruk bare rent vann på en klut, ikke bruk såpe! Det skal smake fitte og det gjør det garantert av deg også😉 Når jeg en sjelden gang kjenner smaken av tiss, forsetter jeg som vanlig og blander den med spytt, smaken går fort over, så jeg holder klokelig kjeft🙈

Vasker han vennen din snabelen før sex? Å gnikke over kjønnsorganet er noe jeg bestandig forlanger før sex. De fleste kvinner skjønner det uten at jeg trenger å si det da😘

Du må nok bare "komme over det" han sa, men du kan spørre om han har vasket kveldsmaten sin da? Da gir du han et signal på at du iallefall har vasket deg.

Mange vil nok si at du ikke trenger å vaske deg, men skal man utføre oralt er jo renslighet en nødvendighet synes jeg da🤫

Greit, jeg skal virkelig vaske meg nøye neste gang, for dette vil jeg ikke høre flere ganger. Blir nok litt mer skeptisk neste gang han skal down under, men det får gå..

ts

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit, jeg skal virkelig vaske meg nøye neste gang, for dette vil jeg ikke høre flere ganger. Blir nok litt mer skeptisk neste gang han skal down under, men det får gå.

Skjønner godt at det er sårende ja, det er absolutt to ting du ikke skal si til damene: er at de er stygg og det andre er at det ikke smaker godt nede der. Tror ikke han sier det flere ganger til deg🤞

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit, jeg skal virkelig vaske meg nøye neste gang, for dette vil jeg ikke høre flere ganger. Blir nok litt mer skeptisk neste gang han skal down under, men det får gå..

ts

Smør på litt honning. :)

Anonymkode: 5c282...661

AnonymBruker
Skrevet

Hva bidrar Honning med til underlivet? Bare nysgjerrig.😊

Anonymkode: 41c84...712

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lukt og smak.

Anonymkode: 0e4d7...42f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

God smak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lukt og smak.

Anonymkode: 0e4d7...42f

God smak.

Takk for svar!👍

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utenpå eller inne?

AnonymBruker
Skrevet

En del av meg er litt sta og jeg vil ikke smøre på honning for den smaker ikke honning naturlig. Han må forstå at det kan variere litt der nede og at jeg ikke rår med alt, selv om jeg står for den hygieniske delen. Skal jeg smøre på honning hver gang vi har sex? 

Ts

• Liker 7
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utenpå eller inne?

Utenpå, på leppene. Sjololadesaus funker også.

Jaja, der forsvant anonymiteten.

Endret av Arabella
  • Liker 9
Skrevet

En del av meg er litt sta og jeg vil ikke smøre på honning for den smaker ikke honning naturlig. Han må forstå at det kan variere litt der nede og at jeg ikke rår med alt, selv om jeg står for den hygieniske delen. Skal jeg smøre på honning hver gang vi har sex? 

Ts

Du skal ikke smøre deg inn med noe som helst. Underliv smaker underliv, så enkelt er det faktisk. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Nei. Du får gi han litt opplæring om det kvinnelige kjønnsorganet ;)  Lukt og smak varierer. Det er såklart noen ting man kan unngå for å lukte/smake dårlig, men generelt sett skal det ikke lukte roser der nede. At du vasker deg nedentil er bra nok. 

Anonymkode: a297d...eef

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...