Gå til innhold

er det mange som har fri idag fredag?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er dte mange som har tatt seg fri idag og kommet seg på hyttetur???? bare lurer, jobber i butikk og er litt spent på om det blir lite eller mye å gjøre.....

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Det var i hvert fall veldig stille på vei til jobb i dag, og her på min jobb er det lite med folk. Jeg jobber, da... :roll:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg avspaserer :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Trådstarter.

Sikkert mange som har tatt fri.

Jeg gjør skolearbeide og er dermed "i jobb", men kommer nok dessverre ikke innom butikken din idag. Har dårlig råd og sparer til studielånet kommer.

(PS: Kommer ikke imorgen eller mandag eller resten av neste uke heller...) :tunge1:

Skrevet

Jeg jobber.

Hva slags butikk jobber du i da?

Gjest Leola
Skrevet

Jeg har tatt en feriedag og skal bruke dagen til å gjøre rent i huset, sope og spyle innkjørselen ... men det spørs hvor langt jeg kommer for det eneste jeg har gjort så langt er å dusje og kle på meg :ler:

Butikker skal jeg garantert ikke besøke idag ...

Skrevet

JA!

*misunne og kjeder seg på jobb*

Skrevet

her er det rimelig stille på jobb her og, selv om det var fler her en jeg hadde trodd.

og jeg jobber da, sparer feriedagene mine til jeg virkelig trenger dem.

Skrevet

Jeg har ufrivillig fri :evil: Og har ikke tenkt å bevege meg ut døren, for det vil se rart ut

Skrevet

Her i huset har vi tatt oss fri begge to. Deilig med langhelg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Maaange som har fri, men ikke jeg. I tilegg er jeg syk og ville helst holdt senga, men på grunn av at alle andre på kontoret har fri/er på reise og jeg venter en leveranse, spiser jeg paracet og sitter her og har vondt og er sint :evil:

Skrevet
Maaange som har fri' date=' men ikke jeg. I tilegg er jeg syk og ville helst holdt senga, men på grunn av at alle andre på kontoret har fri/er på reise og jeg venter en leveranse, spiser jeg paracet og sitter her og har vondt og er sint :evil:[/quote']

kjenner til den :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fri Fri Fri!! :P

Men skal sannheten sies, så skulle jeg gjerne jobbet litt i dag, så.. :-? Men det måtte vike i dag :)

Skrevet

Mange på jobb med meg som har fri i alle fall, men jeg er her. En god del ekstra å gjøre i dag, og litt mye da siden vi er få å dele det på, og ja, en god del ekstra på meg.

Men jeg klager egentlig ikke, jeg slet i morges ja, TRØTT og sliten, og sov en time etter at vekkerklokka laga lyd, så jeg var sent ute også. (Men det er jeg ofte, flexitid er en bra ting...) vondt i magen og kvalm på vei til jobb, men visste at jeg MÅTTE jobbe, så jeg gikk nå. Kvalmen har gitt seg, magen er bedre, fått hodepine i stedet da, men ikke sånn masse. Fikk veldig mange oppgaver i fanget da jeg kom, men nå begynner jeg å få hodet over vannet. Så alt i alt går dette bra det.

Og når denne ENE arbeidsdagen etter fridagen i går er over, så er det helg :)

Skrevet

Jeg går på skole og har fri i dag.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Det er mange som har tatt seg fri her ja, men jeg jobber!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg jobber kveld.. grrr, hele dagen går med til å tenke på at nå skal jeg på jobb. Men jeg skal ikke klage. jeg har vel fri tre dager i uka og jobber seks timer, så jeg står ikke i faresonen for å bli utbrendt akkurat.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fri, inneklemt fridag hurra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...