Chili_pepper Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Hva tenker dere om en slik kjole i et sommerbryllup? (ikke galla!) og hva ville dere evt hatt som tilbehør (og hvilken farge🤔) Må jo ha en type jakke/cardigan/blazer til og sko! Setter veldig pris på ideer og forslag 😊 https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/bustier-flounce-gown-302248-0054/
Meadow Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 Jeg synes det var en fin kjole! Jeg har ikke kropp til å gå med stroppeløs kjole så jeg hadde aldri kjøpt den, så jeg vet ikke helt hva jeg ville hatt over. Sko, der passer vel mye. Pyntede sandaler med litt hæl eller nude pumps kanskje?
Stina234 Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 Fin kjole. Hadde nok valgt noen pene sandaler til. Ja hadde nok også valgt en lett cardigan til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Jeg ville aldri valgt en polyesterkjole som bryllupsantrekk. Når jeg zoomer inn ser jeg dårlig søm og billig stoff. Anonymkode: 08adf...a61 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 Fin kjole. Sølvsandaler, sølv clutch og litt sølvbling gjør kjolen bryllupsfin. Du må ikke ha noe over skuldrene dersom temperaturen er fin, og jeg ville uansett valgt sjal foran cardigan/jakke. Anonymkode: d8007...043 3
kaleidoskop Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville aldri valgt en polyesterkjole som bryllupsantrekk. Når jeg zoomer inn ser jeg dårlig søm og billig stoff. Anonymkode: 08adf...a61 Og jeg ville aldri kjøpt en dyr kjole jeg aldri hadde brukt igjen. Blir ikke invitert så ofte i bryllup. Likte kjolen ts viser frem. Ikke min smak, men det er noe annet. Jeg hadde nok gått for en kjole jeg kunne brukt oftere, for å få mer bruk ut av den en kun en gang. 2
Chili_pepper Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fin kjole. Sølvsandaler, sølv clutch og litt sølvbling gjør kjolen bryllupsfin. Du må ikke ha noe over skuldrene dersom temperaturen er fin, og jeg ville uansett valgt sjal foran cardigan/jakke. Anonymkode: d8007...043 Sølv funker sikkert fint ja! Ja synes også den var finest uten noe😊 Men bor i nord Norge, så må ha en back-up!😅 været kan skifte plutselig 🙈
Chili_pepper Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2019 Ja, er klar over at det ikke er en kvalitetskjole. Men synes den var fin til prisen😊 Er ikke kjole-menneske, så synes det blir dumt å bruke masse penge på en kjole som blir hengendes i skapet 🙈 har dessuten akkurat kjøpt hus til 5 mil. Så må vel prioritere 😂
Chili_pepper Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2019 7 timer siden, Stina234 skrev: Fin kjole. Hadde nok valgt noen pene sandaler til. Ja hadde nok også valgt en lett cardigan til. Tror jeg blir å gå for en fin lett cardigan ja 😊
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #10 Skrevet 15. juli 2019 16 minutter siden, Chili_pepper skrev: Ja, er klar over at det ikke er en kvalitetskjole. Men synes den var fin til prisen😊 Er ikke kjole-menneske, så synes det blir dumt å bruke masse penge på en kjole som blir hengendes i skapet 🙈 har dessuten akkurat kjøpt hus til 5 mil. Så må vel prioritere 😂 Det går jo an å finne rimelige kjoler i ok stoffer, viscose f.eks. Ellers hadde jeg sett på å leie fra f.eks. Fjong dersom du bare skal ha til en anledning. Anonymkode: 9a0f8...2b9
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #11 Skrevet 15. juli 2019 Jeg syns den var for avkledd til å passe i bryllup. fargemessig hadd jeg gått for sølv eller kremfarget tilbehør. Anonymkode: 42178...e81 1
Nooni Skrevet 15. juli 2019 #12 Skrevet 15. juli 2019 Kjempefin kjole (og farge) som passer godt til sommerbryllup. Hvis du liker polyester. Det gjør ikke jeg. 1
Chili_pepper Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #13 Skrevet 15. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns den var for avkledd til å passe i bryllup. fargemessig hadd jeg gått for sølv eller kremfarget tilbehør. Anonymkode: 42178...e81 Takk for svar😊 ja har lurt på det samme 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå