Gå til innhold

Kjole i sommerbryllup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var en fin kjole! 

Jeg har ikke kropp til å gå med stroppeløs kjole så jeg hadde aldri kjøpt den, så jeg vet ikke helt hva jeg ville hatt over. Sko, der passer vel mye. Pyntede sandaler med litt hæl eller nude pumps kanskje? 

Skrevet

Fin kjole.  Hadde nok valgt noen pene sandaler til. Ja hadde nok også valgt en lett cardigan til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri valgt en polyesterkjole som bryllupsantrekk. Når jeg zoomer inn ser jeg dårlig søm og billig stoff. 

Anonymkode: 08adf...a61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fin kjole. Sølvsandaler, sølv clutch og litt sølvbling gjør kjolen bryllupsfin. Du må ikke ha noe over skuldrene dersom temperaturen er fin, og jeg ville uansett valgt sjal foran cardigan/jakke. 

Anonymkode: d8007...043

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville aldri valgt en polyesterkjole som bryllupsantrekk. Når jeg zoomer inn ser jeg dårlig søm og billig stoff. 

Anonymkode: 08adf...a61

Og jeg ville aldri kjøpt en dyr kjole jeg aldri hadde brukt igjen. Blir ikke invitert så ofte i bryllup. 

Likte kjolen ts viser frem. Ikke min smak, men det er noe annet. Jeg hadde nok gått for en kjole jeg kunne brukt oftere, for å få mer bruk ut av den en kun en gang. 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fin kjole. Sølvsandaler, sølv clutch og litt sølvbling gjør kjolen bryllupsfin. Du må ikke ha noe over skuldrene dersom temperaturen er fin, og jeg ville uansett valgt sjal foran cardigan/jakke. 

Anonymkode: d8007...043

Sølv funker sikkert fint ja! Ja synes også den var finest uten noe😊 Men bor i nord Norge, så må ha en back-up!😅 været kan skifte plutselig 🙈

Skrevet

Ja, er klar over at det ikke er en kvalitetskjole. Men synes den var fin til prisen😊 Er ikke kjole-menneske, så synes det blir dumt å bruke masse penge på en kjole som blir hengendes i skapet 🙈 har dessuten akkurat kjøpt hus til 5 mil. Så må vel prioritere 😂

Skrevet
7 timer siden, Stina234 skrev:

Fin kjole.  Hadde nok valgt noen pene sandaler til. Ja hadde nok også valgt en lett cardigan til.

Tror jeg blir å gå for en fin lett cardigan ja 😊

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Chili_pepper skrev:

Ja, er klar over at det ikke er en kvalitetskjole. Men synes den var fin til prisen😊 Er ikke kjole-menneske, så synes det blir dumt å bruke masse penge på en kjole som blir hengendes i skapet 🙈 har dessuten akkurat kjøpt hus til 5 mil. Så må vel prioritere 😂

Det går jo an å finne rimelige kjoler i ok stoffer, viscose f.eks.

Ellers hadde jeg sett på å leie fra f.eks. Fjong dersom du bare skal ha til en anledning. 

Anonymkode: 9a0f8...2b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den var for avkledd til å passe i bryllup. fargemessig hadd jeg gått for sølv eller kremfarget tilbehør. 

Anonymkode: 42178...e81

• Liker 1
Skrevet

Kjempefin kjole (og farge) som passer godt til sommerbryllup. 

Hvis du liker polyester. Det gjør ikke jeg. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns den var for avkledd til å passe i bryllup. fargemessig hadd jeg gått for sølv eller kremfarget tilbehør. 

Anonymkode: 42178...e81

Takk for svar😊 ja har lurt på det samme 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...