Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håndklærne mine er kanskje 10 år gamle, og jeg aner ikke hvor de er kjøpt. Jeg vil ha håndklær som ikke loer. Min mor har noen håndklær som er mørke og kjøpt hos princess tror jeg det er, og de loer og loer uansett hva. Hvilke håndklær er dere fornøyde med? Helst til overkommelig pris. 

Anonymkode: 524cf...541

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har Lexington. Veldig fornøyd.

Anonymkode: f6d1a...b63

AnonymBruker
Skrevet

Ullared har noen skikkelig gode. Tykke og gode og loer ikke. Jeg tuller ikke. Er de dyreste de har, men likevel mye billigere enn andre. 

Anonymkode: f83f1...8c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håndklærne mine er kanskje 10 år gamle, og jeg aner ikke hvor de er kjøpt. Jeg vil ha håndklær som ikke loer. Min mor har noen håndklær som er mørke og kjøpt hos princess tror jeg det er, og de loer og loer uansett hva. Hvilke håndklær er dere fornøyde med? Helst til overkommelig pris. 

Kjøper på ikea og er fornøyd med det. 

Anonymkode: 07dda...421

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp de dyreste på Jysk, de holder vask etter vask. Eller Kid sine. 

Påse at de har godt over 500 gram ett elelr annet....

Anonymkode: 46bfa...646

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp de dyreste på Jysk, de holder vask etter vask. Eller Kid sine. 

Påse at de har godt over 500 gram ett elelr annet....

Sjekket nå, Nora håndklærne til Jysk har vi og er fornøyde med. På tilbud kommende uke kr. 90 for badehåndklær og kr. 45 for de mindre håndklærne.

De har 600 gram.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, flere?? 

Skrevet

Fräjen fra Ikea! 
Jeg har aldri opplevd at dem loer, dem trekker til seg vann bra, og mine har holdt seg mye og gode i flere år. 

Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)

Jeg har mange forskellige merker på håndklærne mine, har noen dyre og noen billige. Av de billige er Kronborg, kjøpt på jysk kjempe deilige. De håndklærne er svarte, og har hatt de i mange år og de er fortsatt svarte. Mine håndklær blir kun brukt èn gang, så de vaskes mange ganger i uka på 60c og 90c.

Lexington og Versace super deilige håndklær også. 

Endret av #Rasshøl
Skrevet
45 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Fräjen fra Ikea! 
Jeg har aldri opplevd at dem loer, dem trekker til seg vann bra, og mine har holdt seg mye og gode i flere år. 

Disse har vi også til vanlig hverdagsbruk sam noen fra Lexington som vi fikk til bryllupet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker billige håndklær fra Ikea, noen har jeg hatt i 5-6 år, og merker ikke at de loer. Tror det er Frajen som en annen nevnte. Vasker på 90 grader. Trekker til seg vann bra (bruker ikke tøymykner, synes håndklene blir ekle da og synes ikke at de tørker like godt).

Anonymkode: 9934a...697

Skrevet

Lexington 🙌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...