Gå til innhold

Lesbisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er forelska i læreren min. Betyr det at jeg er lesbisk? Eller siden det er en lærer så er det lite sannsynlig? 

Er litt redd å komme ut som lesbisk, for tenk om jeg plutselig blir forelska i en gutt? Og jeg er bare forelska i læreren.. er den forelskelsen jeg har for læreren den samme man har mellom en gutt og en jente i jevnaldrende? 

Anonymkode: f2190...99e

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet

Du vet når du liker hun eller du elsker hun. 

Gjest Familytree
Skrevet

Ikke vær redd, det er naturlig å elske noen uansett kjønn, og hvis du liker en fyr, er du kanskje biseksuell eller kanskje du oppdager. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Jeg vet ikke. Altså jeg tror jeg elsker henne. Men har aldri vert forelska før. Så jeg vet ikke hvordan det egentlig er. Er jeg lesbisk hvis jeg er forelska i en lærer? Så det spiller ingen rolle om det er en lærer? Jeg er så forvirra. 

AnonymBruker
Skrevet

Om du er en kvinne/jente som er forelsket i e. Kvinne, er du mest sannsynlig lesbisk eller bifil. Jeg var forelsket i eldre folk da jeg var barn/ungdom, men alltid kun menn. Så tror nok ikke det at hun er læreren din spiller inn på din legning.

Anonymkode: 1ccb8...783

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er en kvinne/jente som er forelsket i e. Kvinne, er du mest sannsynlig lesbisk eller bifil. Jeg var forelsket i eldre folk da jeg var barn/ungdom, men alltid kun menn. Så tror nok ikke det at hun er læreren din spiller inn på din legning.

Nå skjønte jeg ikke helt siste setning. Mener du det at jeg er forelska i en lærer gjør meg ikke lesbisk eller omvendt?

Gjest Familytree
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Altså jeg tror jeg elsker henne. Men har aldri vert forelska før. Så jeg vet ikke hvordan det egentlig er. Er jeg lesbisk hvis jeg er forelska i en lærer? Så det spiller ingen rolle om det er en lærer? Jeg er så forvirra. 

Ahhh jeg forstår deg. Mh veldig forvirrende ja. Hva liker du om henne? Jeg mener om du liker henne fysisk eller om du liker hennes personlighet

Gjest Familytree
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ikke følte deg selv  homofil for det, rett? Jeg er enig

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Ahhh jeg forstår deg. Mh veldig forvirrende ja. Hva liker du om henne? Jeg mener om du liker henne fysisk eller om du liker hennes personlighet

Hun er en ganske lukket person, og jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg liker henne! Men jeg elsker henne! Hun betyr absolutt alt for meg! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Du ikke følte deg selv  homofil for det, rett? Jeg er enig

Jeg har aldri vært forelska i en gutt eller blitt betatt av en... men derimot ser jeg veldig mye på jenter. Jeg er bare usikker fordi jeg er redd å komme ut som lesbisk også blir jeg plutselig forelsket i en gutt. Og det er vanskelig pga fordommene folk har. Så derfor lurer jeg bare på om kjærligheten blir sett mindre på fordi det er rettet mot en lærer. 

Gjest Familytree
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er en ganske lukket person, og jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg liker henne! Men jeg elsker henne! Hun betyr absolutt alt for meg! 

Så du vet det du elsker deg men du vet ikke hvorfor😊 Nå Du sa det du ble aldri forelsket i noen, men du opplevde noe lignende med kvinner?

Gjest Familytree
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært forelska i en gutt eller blitt betatt av en... men derimot ser jeg veldig mye på jenter. Jeg er bare usikker fordi jeg er redd å komme ut som lesbisk også blir jeg plutselig forelsket i en gutt. Og det er vanskelig pga fordommene folk har. Så derfor lurer jeg bare på om kjærligheten blir sett mindre på fordi det er rettet mot en lærer. 

Ahhh jeg forstår din redd. Jeg tror at hvis du elsker henne, det forholdet er viktig og folk skal bli vant til det hvis de kommer til å danne som et par, jeg vet ikke om det er komplikasjoner for at det skal skje.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Så du vet det du elsker deg men du vet ikke hvorfor😊 Nå Du sa det du ble aldri forelsket i noen, men du opplevde noe lignende med kvinner?

Ja, altså jeg blir tiltrukket av kvinner kanskje. Jeg er ikke sikker.. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Ahhh jeg forstår din redd. Jeg tror at hvis du elsker henne, det forholdet er viktig og folk skal bli vant til det hvis de kommer til å danne som et par, jeg vet ikke om det er komplikasjoner for at det skal skje.

Ja jeg vet jeg aldri kommer til p få henne. Det er så trist. Men sånn er det når man blir forelsket i «feil» person. Men det at jeg er forelska i læreren min gjør ikke kjærligheten mindre verdt? Altså er jeg lesbisk selv om jeg bare er forelska i læreren min? 

Gjest Familytree
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet jeg aldri kommer til p få henne. Det er så trist. Men sånn er det når man blir forelsket i «feil» person. Men det at jeg er forelska i læreren min gjør ikke kjærligheten mindre verdt? Altså er jeg lesbisk selv om jeg bare er forelska i læreren min? 

Nei, det gjør ikke kjærligheten mindre verdt❤ Du er yngre, rett? Kanskje du må oppleve mer dine følelser

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Augustotejerina skrev:

Anonymkode: 7c27d...e9d

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være at det er noe spesielt med denne læreren, men det er vel mer sannsynlig at du er bifil eller lesbisk. Uansett så trenger du jo ikke å fortelle andre hva du går og lurer på. Det kan være greit å vente med det til du er sikker på hvilken legning du identifiserer deg som. 

Anonymkode: 364a6...30a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være at det er noe spesielt med denne læreren, men det er vel mer sannsynlig at du er bifil eller lesbisk. Uansett så trenger du jo ikke å fortelle andre hva du går og lurer på. Det kan være greit å vente med det til du er sikker på hvilken legning du identifiserer deg som. 

Anonymkode: 364a6...30a

Godt poeng og takk for råd!

AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2019 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Nei. At vedkommende er en lærer er ikke relevant. Det er vanlig å forelske seg i eldre personer enten man er lesbisk eller hetero, men det blir neppe noe ut av det. Så det forblir med tanken. Tanker kan du velge om du vil dele eller ikke. Var jeg deg ville jeg holdt den for meg selv. Når du blir forelsket og får kontakt med en oppnåelig person så blir legning et tema som må frem. Først da får verden vite ståa. Inntil videre er det ingen som trenger å vite hvem du tiltrekkes av. Med mindre du vil det selv. Det er fint å snakke med noen om den man er forelsket i, men akkurat her så blir du spart for mye ved å la det være. 

Anonymkode: ef48e...406

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk så mye energi på å plassere deg i en bås. Det er ikke så viktig i den store sammenhengen. Bruk heller energien din på å bli trygg på deg selv. 

Hilsen voksen dame på 40+ 

Anonymkode: 89538...3ce

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...