Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lønnskonto i en liten idealistisk bank. Jeg har tenkt å ta opp lån etterhvert, til tross for lav inntekt, og tenkte at det å ha hatt konto som viser hvor nøkternt jeg lever pr måned vil være en fordel. Vurderer Sbanken, bl.a. 

Noen som vet om det er noe særlig til forskjell på banker? Vil gjerne ha en bank med ASK og IPS og fond, men ikke definitivt krav.

Anonymkode: 05263...308

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har lønnskonto i en liten idealistisk bank. Jeg har tenkt å ta opp lån etterhvert, til tross for lav inntekt, og tenkte at det å ha hatt konto som viser hvor nøkternt jeg lever pr måned vil være en fordel. Vurderer Sbanken, bl.a. 

Noen som vet om det er noe særlig til forskjell på banker? Vil gjerne ha en bank med ASK og IPS og fond, men ikke definitivt krav.

....banken min tilbyr ikke lån...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

....banken min tilbyr ikke lån...

Du trenger da ikke ha alle banktjenester i samme bank.

Anonymkode: 5346f...bce

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du trenger da ikke ha alle banktjenester i samme bank.

Tjener litt lite. Tenkte at dersom jeg har lønnskonto i samme bank jeg etterhvert søker lån i, vil de se at jeg har stålkontroll på økonomien og også lever svært nøkternt. Dermed gi bedre betingelser.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tjener litt lite. Tenkte at dersom jeg har lønnskonto i samme bank jeg etterhvert søker lån i, vil de se at jeg har stålkontroll på økonomien og også lever svært nøkternt. Dermed gi bedre betingelser.

De har jo ikke kapasitet til å analysere hva som har gått ut og inn av din konto for å se ditt forbruk. Det du bør gjøre er å spare opp egenkapital og sette opp et budsjett som du følger over lengre tid som du kan vise til for at de skal se at du greier betjene lånet, også dersom renten øker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...