Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dere som har inntekt på 20k, eller 30k, eller hva enn! 

Hvor mye bruker dere på strøm, husleie og hvor mye har dere igjen? Hva gjør dere med det dere har igjen, sparer dere? Isåfall hvor mye?

Anonymkode: 62dcb...372

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par tusenlapper i bokostnader (strøm, forsikring, kommunale avgifter og vedlikehold). Vi sparer ikke aktivt, så jeg sitter igjen med 10-12, kandkje litt mer i snitt hver mnd. Min bedre halvdel har lavere inntekt og sitter igjen med omtrent litt over det halve.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For dere som har inntekt på 20k, eller 30k, eller hva enn! 

Hvor mye bruker dere på strøm, husleie og hvor mye har dere igjen? Hva gjør dere med det dere har igjen, sparer dere? Isåfall hvor mye?

Anonymkode: 62dcb...372

Strøm varierer jo med årstid, men rundt 1500 nå om sommeren og alt fra 2500-5000 om vinteren (strøm + nettleie).

Husleie har jeg ikke, men betaler ca. 9500 på boliglån hver måned.

Etter dette er det ca. 20-25000 igjen til resten av faste utgifter (det er mye mer enn husleie og strøm å betale, det regner jeg med du vet...) og forbruk/sparing.

Skrevet

Jeg har alt fra 25 000 til 35 000 utbetalt. 20 000 av de går til boliglån, andre faste utgifter som bil, strøm, kommunale avgifter, forsikring på alle mann og hus osv..  så kommer mat i tillegg. Da sitter jeg enten igjen med 2000 eller 12 000. Sitter jeg igjen med 12 000 sparer jeg ca litt over halvparten. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 25 000 utbetalt, 10 000 i faste kostnader, sparer stort sett 7000- 10 000 pr mnd

Anonymkode: 11e6d...a31

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omtrent 25k utbetalt. 14k går med til faste utgifter (boliglån, strøm, internett, tv, kommunale utgifter osv). Sparer rundt 5000 kr hver måned. Kunne sikkert spart et par tusen mer hvis jeg virkelig hadde gått inn for det, men jeg gidder ikke leve på så stramt budsjett når jeg har kjøpt bolig og fortsatt kan spare litt hver måned

Anonymkode: 4eaa3...a28

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...