Gå til innhold

Føler meg ubrukelig i senga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fast partner for øyeblikket, eller to da, men han ene jeg ligger med mest. Det som er problemet er at jeg ikke får orgasme så lett. Har aldri kommet av penetrering alene. Må enten hjelpe til selv med fingrene, eller han må slikke meg. Mange ganger hopper han over det hele, og bare kjører på til han kommer selv... Han er nok litt utålmodig. Vi har snakket en del om sex sammen og prøvd mye forskjellig. Jeg har spurt han om de han har lagt med tidligere har kommet av kun penetrering, og det har visst de fleste. Og han har kjent sammentrekningene og sånn, så det var ikke fake. Han sier til meg at jeg er seksuelt smågal da, så tror han liker å ha sex med meg. Jeg er ikke passiv, viser at jeg nyter og er med på det meste. Men føler likevel ikke at jeg strekker til pga dette med orgasmen. Føler meg skikkelig ubrukelig, spesielt når de fleste han har lagt med før har kommet lett, og flere ganger på rad.. 

Anonymkode: f722c...d63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper han lever i sin ‘’egen’’ verden:)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du er helt normal. 

Anonymkode: 15f75...cbe

• Liker 8
Skrevet

Bare det at du kommer hvis du hjelper til med fingrene er jo mer enn mange!

Stiller meg tvilende til at alle andre han har ligget med har fått vaginal orgasme, men han tror det nok!

• Liker 15
Skrevet (endret)
2 hours ago, Ella Ellefantella said:

Bare det at du kommer hvis du hjelper til med fingrene er jo mer enn mange!

Stiller meg tvilende til at alle andre han har ligget med har fått vaginal orgasme, men han tror det nok!

Det kommer jo litt an på tilfeldigheter da. Om f.eks 2 av 10 kommer etter naturmetoden, og han egentlig kun har knullet 2 damer før TS, er det jo statistisk 4 % sjanse for at dette stemmer. Og så kan vi kanskje velge bort noen riktig sære damer fra populasjonen, og da blir det mere sannsynlig....

Og så er det jo bare så uendelig mye mere tilfredsstillende med damer som kommer når man knuller dem, det tror jeg faktisk de aller fleste menn syns. Men klokelig holder kjeft om....... 

Endret av Resignert
  • Liker 2
Skrevet

Mener tallene sier at mellom 20 og 30% av kvinner oppnår vaginal orgasme. Stemmer med min erfaring òg. 

Av den grunn er som regel vibrator, tunge og hennes fingre en fast del av akten. Gjensidig nytelse skal være fokuset - ikke et egoistisk orgasmejag. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 said:

Mener tallene sier at mellom 20 og 30% av kvinner oppnår vaginal orgasme. Stemmer med min erfaring òg. 

Av den grunn er som regel vibrator, tunge og hennes fingre en fast del av akten. Gjensidig nytelse skal være fokuset - ikke et egoistisk orgasmejag. 

Mener du at det ikke er gjensidig nytelse om dama kommer uten vibrator, fingre på klitten, osv?  Å "peise på" til man selv kommer er jo ikke særlig interessant, om ikke dama har kommet kraftig først, en eller helst flere ganger. 

Mens å få gleden av å styre henne mot orgasmen med kun kukken, holde henne litt igjen,  la henne bli nesten frustrert, for så å knulle til hun ser stjerner, det er toppen av all sex!

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor bruker du ikke fingrene dine og en vibrator da? Skjønner ikke problemet, du sier jo at du er aktiv og med på akten. Da ordner du opp i det her selv, er få som kommer vaginalt. 

Anonymkode: 24bab...e02

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til problem stillingen. Jeg sliter skikkelig med å få orgasme på alle måter egentlig. Vaginalt skjer kun innimellom, og kun når jeg rir. Ellers må det myyyye jobb til for å få en 2 sekunder orgasme. Jeg pleier å gi opp lenge før. Jeg har en massasje stav, den må være på max og likevel tar det opptil 15 min før jeg får en bitte liten orgasme 😤😣

Anonymkode: e1598...e8e

• Liker 1
Skrevet

Så en som er ego i senga blir plutselig ekspert på kvinners seksualitet? 

Hvordan andre har det er jo uansett ikke interessant. Så lenge det ikke funker for deg, TS, er det jo det eneste som betyr noe. 

• Liker 5
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Det er jo han som ikke strekker til. Han må bruke tid på deg og.

Skrevet (endret)

Tviler sterkt på at alle andre alltid har fått orgasme😅 jeg og kan lure andre til å tro jeg har fått når jeg er "lei" evigvarende penetrering og jeg ikke får komme til med egne hender.  Er bare å stønne litt ekstra, og spenne alle muskler man har i underlivet + beina så man nesten rister. Job done! De det gjelder har selv nevnt hvor fint det er at jeg kommer, for det er så mange som har faket med dem før..😂 (og ja, jeg har slutta å gjøre sånn...)

Seriøst, når han bare kjører på uten å ta hensyn til deg, er det han som er udugelig i senga. Det er veldig normalt at jenter ikke kommer så lett! Foreslå dildo eller noe? Ikke  "siden jeg ikke kommer, skal vi kjøpe dildo", men foreslå det som et spennende tillegg i senga..

Endret av Anim92
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For the record: å lage sammentrekninger i underlivet er null problem, så at fyren har kjent sammentrekninger er slett ikke noe bevis for at damene har fått orgasme.

Det kan like gjerne være han fyren som vil bevise at han er en utmerket sexpartner.

Anonymkode: 8b8f7...fb6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nja, her får jeg mer en sterk mistanke om at han er nokså kjip i senga.

Statistisk sett skal det GODT gjøres å komme over mange kvinner som får orgasme av penetrering og i tillegg serieorgasmer.

Det er faktisk få som gjør det, og han skal liksom ha truffet på alle sammen?

Enten lyver han, eller så faker de fleste.

Det at han kjører på med sitt tyder enda mer på at han lyver, å få kvinner til å få orgasme uansett opplegg og så ville ha mer er omtrent umulig. 

Bytt partner :) 

Anonymkode: de40e...297

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Bare for å presisere: vaginal orgasme er faktisk egentlig en klitorisorgasme det også.

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, Resignert said:

Mener du at det ikke er gjensidig nytelse om dama kommer uten vibrator, fingre på klitten, osv?  Å "peise på" til man selv kommer er jo ikke særlig interessant, om ikke dama har kommet kraftig først, en eller helst flere ganger. 

Mens å få gleden av å styre henne mot orgasmen med kun kukken, holde henne litt igjen,  la henne bli nesten frustrert, for så å knulle til hun ser stjerner, det er toppen av all sex!

Misforstå meg rett: Jeg mente naturligvis at det er han som også skal fokusere på hennes nytelse. Hans egoistiske orgasmejag gir jo ikke hun noe nytelse. Tenkte det var åpenbart siden jeg nevner at tunge, fingrene og vibrator er en fast del av sexlivet vårt.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Bare for å presisere: vaginal orgasme er faktisk egentlig en klitorisorgasme det også.

Det finnes flere typer vaginal orgasme, avhengig av hvilke punkter som blir stimulert. 

Det man har funnet ut, er at de som lettest oppnår en form for vaginal orgasme ofte har kortere avstand klitoris og inngangen, samt spekuleres det i at klitoris' størrelse på innsiden har en innvirkning òg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Resignert skrev:

Det kommer jo litt an på tilfeldigheter da. Om f.eks 2 av 10 kommer etter naturmetoden, og han egentlig kun har knullet 2 damer før TS, er det jo statistisk 4 % sjanse for at dette stemmer. Og så kan vi kanskje velge bort noen riktig sære damer fra populasjonen, og da blir det mere sannsynlig....

Og så er det jo bare så uendelig mye mere tilfredsstillende med damer som kommer når man knuller dem, det tror jeg faktisk de aller fleste menn syns. Men klokelig holder kjeft om....... 

DU holder ihvertfall ikke kjeft om det, men roper det ut her så ofte du kan!

Anonymkode: d1e2b...869

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her er vi inne og roter dypt inne i et av naturens store practical jokes på menneskeheten. Mannen kommer i grunnen fort men føler seg lett liten og utilstrekkelig, samtidig som kvinnen kan slite ordentlig med å komme. 

Jeg er en godt over gjennomsnittet trygg mann på 40+. Har hatt noe få men lange forhold og i alle disse har orgasme aldri vært et tema. Alle har i grunnen hatt nesten samme teknikk for å komme, sitte oppå meg og grinde. Jeg kan ikke si med sikkerhet at ingen har noengang faket, men helt ærlig tror jeg ikke det. Jeg har slikket og lekt med klit på mange måter og mine partnere har fått orgasmer hver gang.

Nå er jeg i et nytt forhold der ting er mye vanskeligere for henne. Det kreves vibratorer og MYE oppvarming. Jeg kjemper og kjemper og vil så gjerne leve opp til idéen om mannen som bruker kjeppen som en magisk orgasmotron, men det kan jeg glemme. Vi har et herlig sexliv, hun faker aldri, og kommer nesten hver gang, men stort sett alltid med batteri med i leken. Trygg som jeg er i meg selv burde jeg bare forstå at livet er sånn og fortsette å nyte, men HERREGUD som jeg kjemper mot indre demoner som forteller meg at jeg er for liten, for dårlig, at hun ikke nyter, at det er min feil. Det er helt jævlig. Jeg, voksen og trygg på meg selv...tviler sånn. 

Så til alle dere jenter der ute som sliter, og alle menn der som tviler; PRAT MED HVERANDRE OM DETTE. Vær åpne om hvordan dere føler dere, fortell om usikkerheten....

Go kveld!

Anonymkode: 3b4ab...5f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer temmelig lett vaginalt, men selv ikke jeg kommer hver gang uten klittestimuli, og ser ikke at det skal være et poeng, heller. 

Anonymkode: 15f75...cbe

AnonymBruker
Skrevet

Sykt lett å fake, til og med magekrampene og pusten. Jeg kopierer bare det som skjer når jeg får orgasme på egen hånd. Sier ikke at de MÅ ha faket med din fyr, men jeg er ikke overrasket om de gjorde det.

Selv kommer jeg bare av oral og fingre lenge mens han er inni meg. Så jeg faker vaginal orgasme her og der, fordi jeg blir frustrert over meg selv og hvor lang tid jeg bruker, og min (fake) orgasme blir som en belønning for han, fordi han er så god i senga og tar vare på meg. 

Anonymkode: cfa5a...81b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...