AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Kona duller aldri med meg. Spør aldri om jeg vil ha en kopp kaffe, stryker meg aldri på ryggen og slikt. Det er ekstra tydelig om vi er i selskap, de andre konene kan f.eks. ta tallerkenen og glasset til mannen ut på kjøkkenet. Gi kyss på kinnet, massere nakken lett. Blir ganske sjalu. Er det ikke normalt for kvinner å gjøre slikt for mannen? Føler meg ikke som en mann på en måte når hun ikke gjør sånne fine dame-tjenester. Og ja jeg gjør masse. Desidert mest husarbeid, tjener mest. Hvis en typisk "mannejobb" skal gjøres er det alltid jeg som gjør det. Anonymkode: d5eeb...2c3 1
Silva Pluvialis Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 Har dere delt med hverandre hvilke behov dere har i forholdet? Mennesker mottar omsorg og kjærlighet på ulike måter. Det er viktig å kommunisere til hverandre hva man trenger for å føle seg elsket i forholdet. 15
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Duller du med henne da? Anonymkode: 0a025...ed2 9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 Hun forventer vel at en voksen mann kan ta vare på seg selv. Anonymkode: 685cc...3d3 8
Gjest Lama_Drama Skrevet 14. juli 2019 #5 Skrevet 14. juli 2019 Folk er forskjellig. Jeg gjør heller ikke sånt for mannen, men han er heller ikke typen som ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #6 Skrevet 14. juli 2019 Er du seriøst...? Det er vel ikke spesifikke "dame-tjenester" men kan gå begge veier i et forhold. Noen er mindre dullete enn andre da.. jeg ville nok ikke funnet på å rydde for mannen i selskap eller drive å massere på nakken fordi jeg synes sånt er rart i selskap og tenker han klarer å rydde selv hehe. Men kan jo feks hente ting til ham og sånn da, og forventer jo at han også kan gjøre dte samme. Enten må du snakke med henne om dette eller så kan du forsøke å gjøre slike ting for henne og se om hun gjør det tilbake Anonymkode: f2732...bec 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #7 Skrevet 14. juli 2019 Hmm. Duller du med henne da? Og duller hun når dere er alene? Jeg duller alltid, men mannen min gjør det ikke foran venner/familie..kanskje hun tenker at det hører privatlivet til. (Ikke det med å ta glasset osv. da) ..btw så er det ikke en damegreie som hun skal gjøre for å vise at du er mann. Det går begge veier. Anonymkode: 01c7c...9c2 8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #8 Skrevet 14. juli 2019 Jeg er en slik dame som liker å gi omsorg til den jeg er sammen med. Synes det er viktig å være kjærlig, omsorgsfull og snill med den man er sammen med. Anonymkode: 072ec...511 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #9 Skrevet 14. juli 2019 Hva gjør du selv? Duller du med henne? Holder du henne i hånden eller legger armen rundt henne? Gir du henne spontane klemmer eller kyss? Man høster som man sår.. Anonymkode: d765c...1b8 1
Gjest hind Skrevet 14. juli 2019 #10 Skrevet 14. juli 2019 Jeg hadde et par forhold før jeg traff han jeg er sammen med nå, og graden av dulling er avhengig av mannen og hvordan samspillet er. Innbyr han til det, viser at han liker det og oppfører seg kjærlig og oppmerksomt mot meg blir jeg mer dullete enn om han er mer kjølig og lite oppmerksom.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #11 Skrevet 14. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Duller du med henne da? Anonymkode: 0a025...ed2 Tja kanskje ikke, men jeg synes kanskje det er mest naturlig om hun hadde gjort slik mot med. Kanskje gammeldags av meg da Anonymkode: d5eeb...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #12 Skrevet 14. juli 2019 Hos oss er det gubben som duller. Men jeg er veldig misfornøyd fordi han aldri masserer beina mine. Vurderer å gå, for mine venninner snakker om den deilige fotmassasje de får når han ser fotball feks. Anonymkode: b8c9d...e86 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. juli 2019 #13 Skrevet 14. juli 2019 Jeg duller slik med mannen jeg også, men det er fordi han gir meg oppmerksomhet, er så god og snill. Barsk og hjelpsom, han er der for meg. Da får jeg lyst til å dulle med han . Er du god mot konen din?
Wagner Skrevet 14. juli 2019 #14 Skrevet 14. juli 2019 Kone som ikke vil "dulle" med meg For meg fremstår det som om du ønsker deg en tjener og ikke en kjæreste. At din kone skal rydde opp etter deg, ta dine tallerkener, glass inn på kjøkkenet , at hun skal massere deg foran andre mennesker å stelle med deg. Et barn kan forvente denne behandlingen fra sin mor, men en voksen mann kan ikke det. 12
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #15 Skrevet 14. juli 2019 Jeg antar dere må snakke om det. Min samboer fortalte meg plutselig at han savnet mer nærhet av den typen du snakker om, og ønsket mer av det. Jeg hadde ikke tenkt noe på det, men er nå oppmerksom på det og gir ham ekstra nærhet på den måten han behøver. Anonymkode: 5a9c8...0b4 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #16 Skrevet 14. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja kanskje ikke, men jeg synes kanskje det er mest naturlig om hun hadde gjort slik mot med. Kanskje gammeldags av meg da Anonymkode: d5eeb...2c3 Når du ikke duller med henne gjør jo selvfølgelig ikke hun det heller. Da har ikke dere den dynamikken. Kanskje du skal starte å dulle for henne? Kan hende det inspirerer henne til å vise nærhet og omsorg tilbake Anonymkode: 476f6...c8b 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #17 Skrevet 14. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja kanskje ikke, men jeg synes kanskje det er mest naturlig om hun hadde gjort slik mot med. Kanskje gammeldags av meg da Anonymkode: d5eeb...2c3 Tror du burde ha levd i ett annet århundre da altså. Anonymkode: 0a025...ed2 5
kaleidoskop Skrevet 14. juli 2019 #18 Skrevet 14. juli 2019 Værste jeg ser er par som duller med hverandre i selskap med andre. Kan de ikke la stryking og klemming vente til de kommer hjem... Jeg og mannen duller, som du kaller det, mye med hverandre. Henter kaffe, koser på ryggen, små kyss som du nevner. Men person har mye å si, gjorde ikke sånn med xen. Min mann ønsker mye nærhet, gir det og får derfor også tilbake. Så jobb litt med det selv, så kan du se det blir forandringer i heimen. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #19 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tja kanskje ikke, men jeg synes kanskje det er mest naturlig om hun hadde gjort slik mot med. Kanskje gammeldags av meg da Anonymkode: d5eeb...2c3 Hvorfor skal hun gi noe du ikke gir selv? Når noen ikke gir det samme tilbake vil jo den som spyr ut omsorg bli usikker på om det egentlig er noe kjæresten bryr seg om eller setter pris på, bli usikker på om kjæresten egentlig føler det samme og i tillegg gå lei av å gi ting de selv også trenger å få. Anonymkode: d765c...1b8 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #20 Skrevet 14. juli 2019 Jeg gjør det hvis jeg får noe tilbake. En mann som aldri gir kjærtegn eller gir meg oppmerksomhet (når man er ute etter sex teller ikke) får det heller ikke tilbake. Jeg har blitt lei av å være den som alltid skal gi og ikke oppleve at det blir satt pris på engang. Man må nesten gjøre en liten innsats selv om man skal få varme og omsorg fra partner og ikke bare forvente mens man sitter passiv og ikke gjør noe tilbake. Anonymkode: 8b8e2...85d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå