Gå til innhold

Hjertesukk fra en sulteforet kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjertesukk og alt.

Er en stund siden jeg har vært sammen med en mann og enda lengre siden jeg har kjent på å ha sex og ikke ett knull. Jeg har begynt å drømme og fantasere om sex, om mange menn og om det å bare ha vill fantastisk sex hele natta gjennom.

I natt drømte jeg om en rå ridetur. Våknet opp klissbløt.

Jeg går så lite ut og fester og da bremser utvalget seg ganske kjapt.

Vil bare ha en sterk og bestemt mann som kan knulle livet av meg. Hele natta, la svette og væske renne, smekke meg på baken og kysse meg. Åhhh!!

Anonymkode: 9fe70...f2e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da får du finne deg en slik elsker. Trenger ikke dra på byen for det. Sjekk ut diverse steder på nett. 

Anonymkode: f6601...358

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjertesukk og alt.

Er en stund siden jeg har vært sammen med en mann og enda lengre siden jeg har kjent på å ha sex og ikke ett knull. Jeg har begynt å drømme og fantasere om sex, om mange menn og om det å bare ha vill fantastisk sex hele natta gjennom.

Vil bare ha en sterk og bestemt mann som kan knulle livet av meg. Hele natta, la svette og væske renne, smekke meg på baken og kysse meg. Åhhh!!

Smekke bak er digg

M@ster

Gjest fitteslikker
Skrevet

Rådet mitt er enkelt. 
Register deg på en seriøs erotisk dating side eksempelvis Cupido Club. 
Lag en god profil som forteller hvem du er og hva/hvem du vil ha. 
Skravle litt med en fire fem stykker.
Gå på kaffemøter med tre av dem. 
Velg ut to av dem til et vinmøte, å vips så  er drømmemannen din!!
imellom tiden: Kos deg!   

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjertesukk og alt.

Godt å se det fins kvinner i samme båt!

Skulle så ønske jeg hadde ei jeg kunne slikke i timevis. Det er så lenge siden🙄

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg ts. Jeg er i et følelsesløst og kaldt forhold. Ikke hatt sex på flere år. Drømmer og fantaserer mye 🤯

Anonymkode: f0a0c...94f

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Godt å se det fins kvinner i samme båt!

Skulle så ønske jeg hadde ei jeg kunne slikke i timevis. Det er så lenge siden🙄

Menn har det med å si sånt, men så stapper de den rett inn likevel.

Anonymkode: 0b637...f69

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn har det med å si sånt, men så stapper de den rett inn likevel.

Anonymkode: 0b637...f69

Ikke meg, hvis jeg hadde fått sjansen.

Skrevet

Digresjon, men er det mange som forbinder "bløt" med noe seksuelt? Våt skjønner jeg, men eneste jeg har hørt om som beskrive det som "bløt" er Rune Øygard, og ordet i seg selv er i mitt hode ganske turn of. Men mulig det har med dialekt å gjøre? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg godt. Er i samboerforhold på det tjueandre året, men hvor hun er totalt uinteressert i sex. To nummer på de siste seks årene. Får vel snart belastningsskader i venstrearmen ( merkelig forresten; er høyrehendt, men har alltid runket med venstre!?)

Underernært mann

Anonymkode: 66450...cf8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Forstår deg godt. Er i samboerforhold på det tjueandre året, men hvor hun er totalt uinteressert i sex. To nummer på de siste seks årene. Får vel snart belastningsskader i venstrearmen ( merkelig forresten; er høyrehendt, men har alltid runket med venstre!?)

Underernært mann

Nysgjerrig:

De som har sex 1-2 ganger i året,

hvorfor skjer det? Altså, at dere den ene gangen har sex?

Er det kyssing / klining, som leder til kåtskap og knulling?

Eller avtaler dere på forhånd?

Lørdag 23. April skal vi ha sex (igjen)! ?

Anonymkode: 070ff...848

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg ts. Jeg er i et følelsesløst og kaldt forhold. Ikke hatt sex på flere år. Drømmer og fantaserer mye 🤯

Anonymkode: f0a0c...94f

Skjønner deg bare ikke. Ingen i i-land blir tvunget til å være i et forhold. Gå ut av det davel. Verre er det ikke. Om det er barn i bildet, kan jeg si deg at de IKKE har godt av slik mor og far lever.

nei, du er ikke et vilje-løst offer. Avslutt. 

Anonymkode: 4a25c...4e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å svare begge ovenfor; jeg synes fyldige damerumper er noe av det flotteste som finnes. Samboeren min har en fantastisk rumpe,  og jeg får en gang i mellom lov til å kose litt med den mens jeg runker. Det har ved et par anledninger ført til noe mer. Når det gjelder å gå ut av forholdet, er ikke det noe tema for min del (vi har voksne barn, så det hadde ikke vært noen hindring)

1 Jeg er glad i dama mi

2 Praktiske grunner i forhold til eierskapet på gårdsbruket (50/50)

3 Jeg har veldig liten familie selv, men har et veldig godt forhold til hennes familie. I en alder av 54 orker jeg ikke tanken på å starte alt på nytt

Med andre ord; man får leve i håpet, og runke så øra flagrer i mellomtiden. Føler meg på ingen måte som et offer, men synes det hadde vært trivelig å bli «begjært» i ny og ne

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å svare begge ovenfor; jeg synes fyldige damerumper er noe av det flotteste som finnes. Samboeren min har en fantastisk rumpe,  og jeg får en gang i mellom lov til å kose litt med den mens jeg runker. Det har ved et par anledninger ført til noe mer. Når det gjelder å gå ut av forholdet, er ikke det noe tema for min del (vi har voksne barn, så det hadde ikke vært noen hindring)

1 Jeg er glad i dama mi

2 Praktiske grunner i forhold til eierskapet på gårdsbruket (50/50)

3 Jeg har veldig liten familie selv, men har et veldig godt forhold til hennes familie. I en alder av 54 orker jeg ikke tanken på å starte alt på nytt

Med andre ord; man får leve i håpet, og runke så øra flagrer i mellomtiden. Føler meg på ingen måte som et offer, men synes det hadde vært trivelig å bli «begjært» i ny og ne

Du kan jo spørre din kjære om det er greit at du henter inn seksuell avlastning av og til.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste menn 50+ er vel sultefora på sex og nærhet? Det er nå slik at kun kvinner har overgangsalder

Anonymkode: dc781...2c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det, mette startet for mange år siden, med en jevn nedgang til null. Hun har fibromyalgi, og skylder på det, men det er bare  at hun driver med mye som er langt mer anstrengende enn et nummer i ny og ne. Et vanlig råd er jo selvfølgelig å prate om dette, men dette er ikke-tema og  «vikar» vil nok skape ganske flere problemer en det løser 😊

AnonymBruker
Skrevet

Oops. Rettelse: ikke mette; men dette

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her kommer krypa frem, ja 🙄

Anonymkode: 21b9a...b89

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer krypa frem, ja 🙄

Anonymkode: 21b9a...b89

I betydning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...