AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Hvor finner jeg en oversikt over den antatte demografien i Norge i omtrentlig år 2035-2070? Anonymkode: 9e149...f7d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 Reis tilbake til fremtiden Anonymkode: 9061d...798 1
Whistler Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: .................oversikt over den antatte.................. Anonymkode: 9e149...f7d Prøv å google prognose og det du lurer på. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 Med massiv innvandring fra Afrika så kommer etnisk norske til å bli i mindretall. Islam som religion vil overta og bli den største religionen pga et stort fødselsoverskudd.. Anonymkode: 3db7d...97e 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 22 hours ago, Whistler said: Prøv å google prognose og det du lurer på. Det å google prognose er nok lurt ja. Anonymkode: 48ea7...98f
Arabella Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner jeg en oversikt over den antatte demografien i Norge i omtrentlig år 2035-2070? Anonymkode: 9e149...f7d Henvend deg til Ssb. De har oversikt over alle samfunnsanliggender. Befolkning Endret 15. juli 2019 av Arabella
Anonymburker Skrevet 15. juli 2019 #7 Skrevet 15. juli 2019 På 14.7.2019 den 21.49, AnonymBruker skrev: Med massiv innvandring fra Afrika så kommer etnisk norske til å bli i mindretall. Islam som religion vil overta og bli den største religionen pga et stort fødselsoverskudd.. Anonymkode: 3db7d...97e Ikke allerede i 2035.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #8 Skrevet 16. juli 2019 Trur nok det blir omtrent 50/50 med etniske norske, og personer med foreldre fra afrika/midt-østen, om en 30-50 år. Det samme vil gjelde alle andre europeiske land. Områdene nord i Afrika, og omtrent hele midt-Østen, er snart ubeboelige på grunn av klimaforandringene. Så de kommer til å måtte finne seg et nytt sted å bo. Vi kan slippe dem inn, eller vi kan være ansvarlige for det største massedrapet i menneskets historie. Jeg vet hvilken side jeg vil befinne meg på, i hvert fall. Velkommen, alle sammen! Anonymkode: 1865f...14e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #9 Skrevet 16. juli 2019 23 hours ago, Arabella said: Henvend deg til Ssb. De har oversikt over alle samfunnsanliggender. Befolkning SSB er en bra side ja. Anonymkode: 48ea7...98f
Jytte Skrevet 16. juli 2019 #10 Skrevet 16. juli 2019 På 14.07.2019 den 21.04, AnonymBruker skrev: Hvor finner jeg en oversikt over den antatte demografien i Norge i omtrentlig år 2035-2070? Anonymkode: 9e149...f7d Den finnes ikke. 1
A-hunter Skrevet 16. juli 2019 #11 Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, Jytte skrev: Den finnes ikke. Helsvart. De kaller det fargerikt, men det ser mørkt ut i mine øyne. 2
Jytte Skrevet 16. juli 2019 #12 Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, A-hunter skrev: Helsvart. De kaller det fargerikt, men det ser mørkt ut i mine øyne. Kanskje det, men jeg tenkte mest på hvilke ressurser vi har i deler av landet, mye kan ha endret seg, og hvordan det blir da vet ingen. Egentlig tror jeg børskursene har falt, børsen har ramlet ned. Det blir jævlig. Men, håpet er at mennesker begynner mer med bytte av varer og tjenester. (selv om jeg har noen få aksjer selv)
A-hunter Skrevet 16. juli 2019 #13 Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, Jytte skrev: Kanskje det, men jeg tenkte mest på hvilke ressurser vi har i deler av landet, mye kan ha endret seg, og hvordan det blir da vet ingen. Egentlig tror jeg børskursene har falt, børsen har ramlet ned. Det blir jævlig. Men, håpet er at mennesker begynner mer med bytte av varer og tjenester. (selv om jeg har noen få aksjer selv) Tror ikke det er det som menes med demografi, det er folketall, alder, etnisitet, kjønn og slike ting. Det eneste sikre er at Norge ikke er til å kjenne igjen om 50 år. Den etniske delen av befolkningen devalueres med ett prosentpoeng i året (i dag 75%, om 50 år 25%). Derfor helsvart. 1
TrekStar Skrevet 16. juli 2019 #14 Skrevet 16. juli 2019 (endret) On 7/16/2019 at 10:57 AM, AnonymBruker said: Trur nok det blir omtrent 50/50 med etniske norske, og personer med foreldre fra afrika/midt-østen, om en 30-50 år. Det samme vil gjelde alle andre europeiske land. Områdene nord i Afrika, og omtrent hele midt-Østen, er snart ubeboelige på grunn av klimaforandringene. Så de kommer til å måtte finne seg et nytt sted å bo. Vi kan slippe dem inn, eller vi kan være ansvarlige for det største massedrapet i menneskets historie. Jeg vet hvilken side jeg vil befinne meg på, i hvert fall. Velkommen, alle sammen! Anonymkode: 1865f...14e Ikke enig. Vi har ikke ansvar for å slippe noen som helst inn hit. At det går under der nede, betyr ikke at vi skal gå under som samfunn, bare ved å hjelpe, være snill, naiv og så ta dem inn hit. Ved å ta dem hit, så mister vi oss selv, vår kultur, tradisjoner, levesett og fremtid. Det går ut over vår frihet. Har en ikke frihet eller sikkerhet, så har en egentlig ikke et liv. Det hadde måtte komme milionvis av dem hit, hvis vi skal bruke følelser og hjelpe alle. Det finnes uansett områder i Afria og midtøsten, som kan utnyttes slik at dem kan leve der. Er det problemer med vannforsyninger og mat, så hadde dem hatt muligheten til å utvikle teknologi, utvikle vitenskap o.l. slik at dem kan overleve. Det er bare viljen det står på. Når klimaendringene slår til for fullt her også, da må jo vi også tenke på metoder for å overleve på. Å ta inn hele Afrika og midtøsten til vesten, vil ikke hjelpe, da dem ikke er vitenskapens og teknologiens far. Endret 17. august 2019 av TrekStar 1
Jytte Skrevet 16. juli 2019 #15 Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, A-hunter skrev: Tror ikke det er det som menes med demografi, det er folketall, alder, etnisitet, kjønn og slike ting. Det eneste sikre er at Norge ikke er til å kjenne igjen om 50 år. Den etniske delen av befolkningen devalueres med ett prosentpoeng i året (i dag 75%, om 50 år 25%). Derfor helsvart. Vet hva som menes med demografi, men jeg tegnet bare et lite bilde.
A-hunter Skrevet 16. juli 2019 #16 Skrevet 16. juli 2019 7 minutter siden, Jytte skrev: Vet hva som menes med demografi, men jeg tegnet bare et lite bilde. For all del! Men jeg tror du bør forberede deg på langt større endringer de neste 50 årene. En snøball har større sjanse for å overleve i helvete enn vårt demokratiske velferdssamfunn, slik denne utviklingen har eksplodert siden begynnelsen av 80-tallet. Vi har bare sett begynnelsen til nå. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #17 Skrevet 16. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Trur nok det blir omtrent 50/50 med etniske norske, og personer med foreldre fra afrika/midt-østen, om en 30-50 år. Det samme vil gjelde alle andre europeiske land. Områdene nord i Afrika, og omtrent hele midt-Østen, er snart ubeboelige på grunn av klimaforandringene. Så de kommer til å måtte finne seg et nytt sted å bo. Vi kan slippe dem inn, eller vi kan være ansvarlige for det største massedrapet i menneskets historie. Jeg vet hvilken side jeg vil befinne meg på, i hvert fall. Velkommen, alle sammen! Anonymkode: 1865f...14e Ja, for det er jo sånn at vi bor på den mest fruktbare plassen på hele jordkloden. Klimaet vårt er helt optimalt for å brødfø millioner på millioner av mennesker. Landskapet vårt er også perfekt for å bygge ut og tilpasse for enda flere mennesker med infrastruktur og sånt. Det kommer til å gå så bra atte. (Hvis noen lurer så var jeg ironisk der altså) Dersom klimaendringer gjør slik at det ikke er mulig å bo enkelte steder på kloden så er det bare moder jords måte å si fra at vi må skjerpe oss, at vi har blitt for mange og på den måten driver befolkningskontroll. Vi trenger ikke å redde resten av verden, det vil ikke være bra for noen. Det ender bare med at vi også blir dratt med i dragsuget. Anonymkode: 29f12...20d 1
Gjest Mask Skrevet 16. juli 2019 #18 Skrevet 16. juli 2019 On 7/15/2019 at 10:28 PM, Fornuftig-mann said: Ikke allerede i 2035. 2036 😄
MortenMinstelønn Skrevet 16. juli 2019 #19 Skrevet 16. juli 2019 På 14.7.2019 den 21.49, AnonymBruker skrev: Med massiv innvandring fra Afrika så kommer etnisk norske til å bli i mindretall. Islam som religion vil overta og bli den største religionen pga et stort fødselsoverskudd.. Feil. Islam vil miste fotfeste. Sprekker som et troll i dagslys. Men ekstreme går nok ikke stille inn i natten. Så dette århunderet vil bli stygt. Men som alltid; litt mindre stygt enn det forrige. Opplysningstiden er ikke over, min venn.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #20 Skrevet 21. juli 2019 På 16.7.2019 den 19.52, TrekStar skrev: Ikke enig. Vi har ikke ansvar for å slippe noen som helst inn hit. Denne signerere jeg. Anonymkode: 9e149...f7d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå