AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Datteren min har i noen måneder nå snakket smått om en russetid hun vil dra på neste sommer. Hun er i russegruppe med noen veninner hun har kjent i årevis, jeg og pappaen hennes kjenner foreldrene til venne godt. De snakker om å kanskje dra til Ios eller Rhodos i Hellas. Hun vil være 18 år gammel når de reiser, hvis det blir noe av. Jeg er jo selvfølgelig skeptisk til denne turen. Har jo hørt mye fælt om så kalte «russeturer», men samtidig bra ting også. Jeg tror selv at mange større russegrupper, gjerne de som er på buss, faktisk reiser for å nemlig slåss osv mot russegrupper de gjerne ikke liker. Datteren min og vennene er veldig ansvarlige og modne for alderen, hun er 16 år nå. De er ansvarsfulle og det er jo betryggende og vite hvem hun reiser med og selvfølgelig foreldrene deres. Hva tenker dere om dette med russe turer? Anonymkode: ae79f...28e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 Hvis hun er 18 kan du ikke hindre henne. Anonymkode: 329b4...eab 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Hvis hun er 18 har hun pult massevis allerede. Anonymkode: 3b5a3...8f4 2
Tøytigern Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om dette med russe turer? Anonymkode: ae79f...28e Pule, drikke, slåss og spy?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #5 Skrevet 14. juli 2019 Du kan ikke stoppe henne, men du kan nekte å gi henne pengene, fraråde det osv. Jeg hadde ikke likt om min som nå er 15 vil på russerne når han er 18. Selv om han er moden og fornuftig. Men som sagt, kan ikke stoppe de når de er 18. Anonymkode: 3d7ac...500 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #6 Skrevet 14. juli 2019 Hvilke bra ting har du hørt? Fra hvem? Anonymkode: 141f8...1cd
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 Russetiden er på mange måter ganske viktig for unge, og ville ikke ødelagd russetiden for datteren din med å prøve å nekte henne å reise! Det kan du jo heller ikke når hun er 18.. Men heller del bekymringene dine, men vis også at du stoler på henne.. Attpåtil er det to år tid isåfall, å dra utenlands på russetur er en trendsak, så oddsen for at det har dukket opp noe annet russegrupper heller vil gjøre om to år er ganske stor... Anonymkode: 514f7...b2c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 Åhåhåhå, jenta di kommer til å bli rundpult i alt som finnes av hull, så det er ikke rart du slites. Men sånn er det, lite å gjøre med det. Du kan ikke ta fra henne ungdomsminnene heller. Tenk på det som en form for karakterbygging før hun går inn i voksenlivet. Anonymkode: 7e79b...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå