Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby sovner bare ved vuggebevegelser, om jeg og kjæresten står på hver sin ende med et teppe og vugger med henne oppi. Men hun våkner hver gang vi legger hun fra oss.

Noen som tror at en hengekøye kan fungere, feks med et stativ som dette på samme måte? Jeg blir sprø!

https://www.biltema.no/fritid/friluftsliv-og-camping/campingmobler/hengekoye-2000034546

https://www.biltema.no/fritid/friluftsliv-og-camping/campingmobler/stativ-til-hengekoye-2000034370

Anonymkode: 3f628...2eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært veldig bekynret for luftveiene i en sånn hengekøye. 

Se heller på denne hos Bæreglede som er ment for babyer, som sikrer åpne luftveier, god ventilasjon og generelt god liggestilling for ferske babyer. 

Anonymkode: e4c6a...cf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vært veldig bekynret for luftveiene i en sånn hengekøye. 

Se heller på denne hos Bæreglede som er ment for babyer, som sikrer åpne luftveier, god ventilasjon og generelt god liggestilling for ferske babyer. 

Man kan like godt plassere en madrassavstiver i en hengekøye, det blir nøyaktig samme system. 

Anonymkode: bd7ff...b35

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan like godt plassere en madrassavstiver i en hengekøye, det blir nøyaktig samme system. 

Anonymkode: bd7ff...b35

Ja, det var en god ide! Da tenker jeg ideen til TS er god, om en har plass til slikt hjemme 

Skrevet

Jeg skal ikke uttale meg om hvorvidt hengekøye egner seg for babyer eller ei for jeg har nemlig ikke peiling, men Biltemastativet er greit nok det (har ett selv). Det er rimelig stabilt men litt kort for en voksen. 

Hvis dere går for å teste hengekøyeløsning så vil sannsynligvis en barnehengekøye være best. Ser for meg at en liten en vil skli alle veier i en "voksen" køye. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare bruke en vugge? Og kjøpe sånn som vugger automatisk, er det Rockit det heter?

Anonymkode: 3123b...8e7

AnonymBruker
Skrevet

Leandervugge?

Anonymkode: c0cb4...f02

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde hengekøye som jeg festet i lekegrinda. Fungerte helt topp. To barn har sovet i den og de sov bedre der enn i seng og vogn. Jeg kjøpte en hengekøye for babyer, husker ikke helt hva den het men det var noe med maya tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Natures Sway. Gutten min sov kun på oss eller i bæresele og la fort merke til at han roet seg når jeg tok dype knebøy med han. Natures Sway har fjær slik at den kan gynge opp og ned.. og det er helt gull! Nå sover han fort 3-4 timer i den :) anbefales!

Anonymkode: 76b4a...cfb

AnonymBruker
Skrevet

Tenker problemet med vanlig hengekøye er stoffet det er laget av. Det er jo noe med disse yoga mattene, babyer skal ha lekematter, ikke yoga matte, noe kreftfremkallende i materialet, fargestoffene eller noe sånt. 

Om man skal finne problemer, så tenker jeg dette, eller at det blir gor stort, så kan jo babyen synke god langt nedi der, og få luftveiene bort mot kanten. 

Sikkert en god ide med en slik 😊

Anonymkode: fd359...7b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...