AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Jeg sitter som et spørsmålstegn ved å tenke tilbake på mine tidligere år. I barnehagen kunne jeg finne på å gjemme lekene til de andre barna, for å ta de selv. Masse leker. På skolen tok dette heldigvis slutt. På skolen, helt opp til 8. klasse løy jeg masse om opplevelser og annet for å gjøre meg selv interessant. Løy om store hendelser og det pågikk i lang tid. Nå har jeg ingen slike "personlighetstrekk" for å kalle det det lenger. Jeg er ærlig og vil de rundt meg bare godt. Mulig rart å lufte dette på KG, men jeg lurer på hvor slik oppførsel kommer fra?? Jeg skjemmes over å ha gjort dette med å stjele og leve på løgner så tidlig i livet. Jeg har hatt en fin oppvekst, føler ikke på at noe utpreget seg til å gjøre meg sånn?? Jente i slutten av 20årene. Anonymkode: 9b3e3...536
Gjest theTitanic Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 Nå tenker du for mye. Just saying. Og det er mange grunner til at barn ønsker seg oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Jeg var akkurat som deg da jeg var liten TS. I dag er jeg 30 år og en ærlig, ålreit person. Anonymkode: b7087...496 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå