Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i kommunen og får lønn utbetalt 12. hver mnd. Får forskuddsbetalt pga fast ansatt. Bytter nå jobb til annen kommune som har likt system. Slutter i min nåværende jobb i slutten av august og starter i ny jobb slutten av september. Får min siste lønn i nåværende jobb i august. Får jeg utbetalt fra ny jobb 12sep da? Eller vil ny lønning bli oktober? 

Sommerferie så har ikke fått kontakt med lønnsansvarlig for å sjekke. 

Anonymkode: 1df72...e52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oktober

Anonymkode: 5314f...710

AnonymBruker
Skrevet

I min kommune ville du fått i september, men det kommer an på interne rutiner på lønningskontoret, om de har rukket å registrere alt de trenger på deg osv. Hvis det skulle knipe, er de fleste i alle fall behjelpelige med å gi deg en sum i forskudd på lønn slik at du har til neste lønnskjøring. 

Anonymkode: 3128e...e53

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber i kommunen og får lønn utbetalt 12. hver mnd. Får forskuddsbetalt pga fast ansatt. Bytter nå jobb til annen kommune som har likt system. Slutter i min nåværende jobb i slutten av august og starter i ny jobb slutten av september. Får min siste lønn i nåværende jobb i august. Får jeg utbetalt fra ny jobb 12sep da? Eller vil ny lønning bli oktober? 

Sommerferie så har ikke fått kontakt med lønnsansvarlig for å sjekke. 

Anonymkode: 1df72...e52

Her ville du fått utbetalt avtalte jobbdager i september på forskudd - altså 12. september. Men siden du starter i ny jobb i slutten av måneden, og slutter i den forrige en måned før, er det vel ikke snakk om mange dager?

AnonymBruker
Skrevet

I min kommune ville du fått for de avtalte dagene i september den 12.sept i hvert fall.

Anonymkode: e50bd...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...