Gå til innhold

Solkrem faktor utvalg taxfree Gardermoen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså har taxfree på Gardermoen bare solfaktor 20 og oppover? Er inne på siden så man kan bestille i forkant. Jeg får opp kun EN olje i faktor 15 fra piz buin. Alle andre merker har faktor 20 og opp.. snodig?! Hvor lønner det seg da å kjøpe faktor 10 og 15 i spray? Ikke på nett for reiser om få dager

Anonymkode: e9fd9...7ce

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså har taxfree på Gardermoen bare solfaktor 20 og oppover? Er inne på siden så man kan bestille i forkant. Jeg får opp kun EN olje i faktor 15 fra piz buin. Alle andre merker har faktor 20 og opp.. snodig?! Hvor lønner det seg da å kjøpe faktor 10 og 15 i spray? Ikke på nett for reiser om få dager

Forferdelig dyrt også, som det meste på flyplassen. Jeg kjøper nå på Normal :) 

Anonymkode: aa786...e28

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøp PizBuin, og kjøp høy faktor. Så forebygger du hudkreft.

Cliniderm er best i test, både for kroppen din og miljøet. Og er ofte på tilbud på apoteket. 

Anonymkode: c5df7...290

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vita og Cubus har godt utvalg. Kjøpt spray fra Hawaiian Tropic i 10 og 8, og en fra Harmoni i 10. 

Anonymkode: 61540...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Ok takk for svar. Men er det ikke rart at taxfree ikke selger lavere faktor?

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, synes ikke det. Selv kjører jeg stort sett alltid faktor 30 når jeg er i sydligere strøk, og jeg tror ikke jeg er eneste bleike nordboeren som blir solbrent med lavere faktor enn det. Hadde de hatt stort salg/etterspørsel etter solkrem med lavere faktor hadde de kanskje hatt det i sortiment, men siden de ikke selger det er det nok ikke noe etterspurt produkt.

Anonymkode: 8876f...4ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er bra at de ikke gjør det! Klapp på skulderen til taxfree! Man SKAL bruke høy faktir, uansett om du er i Norge eller Brasil. Du blir like brun, og dessuten holder fargen seg lengre også! 

Jeg blir veldig fort brun(sånn svart-brun etter ei uke eller to i sydligere strøk), og jeg bruker ALDRI lavere faktor enn 30. 

Anonymkode: 5796a...6c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at de bare selger faktor 20 og høyere. Sprayer med lavere faktor kan du helt sikkert få kjøpt på alt fra apoteket til vita, cubus osv.

Anonymkode: c704f...089

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...