AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #201 Skrevet 16. juli 2019 Er selv i 30- årene og har alltid ramset opp all utdanning, all praksis og alle helgejobber jeg har hatt fra jeg var 14 år og frem til nåværende jobb. Jeg har ikke spydd rundt meg med jobbsøknader til alle og enhver etter endt utdannelse, men de gangene jeg har søkt jobb har jeg ALLTID helt uten unntak blitt innkalt til intervju. Jeg har søkt 5 jobber i etablert/voksen alder etter endt utdannelse. Har blitt innkalt til alle fem intervju og blitt tilbudt jobb (100% vikariat/ fast )4 av de 5 jobbene. Intervju er et kapittel for seg selv, men det å ramse opp ulike erfaringer fra ungdomsalder på CVen har ikke skadet meg fra å bli innkalt til intervju hvertfall Anonymkode: d0e18...674 2
gobbledigook Skrevet 16. juli 2019 #202 Skrevet 16. juli 2019 Rare e-postadresser. Er ganske morsomt.
MortenMinstelønn Skrevet 16. juli 2019 #203 Skrevet 16. juli 2019 (endret) Liker ikke å snakke ned jobbkandidater, men denne fant jeg litt morsom: "Mine fagfelt er regnskap og middelalderen. " Minte meg litt om et lite firma jeg leste om som drev nordpå på 80-tallet. Som het "Hansens kjøtt og data." Endret 16. juli 2019 av MortenMinstelønn 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå