AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Del Skrevet 14. juli 2019 Hei! Noen her som har erfaring med Lalandia? Er det å anbefale? Vi tenker oss dit neste år (vi har tre barn på 11, 4 og 1 år) Hva ligger prisene på? Går ikke an å søke helt til august 2020. Går det evt an å leie et hus for flere mennesker? Vi er 3 familier som skal reise sammen. Anonymkode: f56bf...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #2 Del Skrevet 14. juli 2019 Man kan leie noen slags hytter/ små hus ihverfall. Det er stort badeland der og veldig nærme Legoland. Har kun bodd på hotell ved Legoland, og det var flott, men noe dyrere enn å leie hytte tror jeg. Anonymkode: b009f...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Del Skrevet 14. juli 2019 Lalandia er veldig gøy! Men, jeg var der med en 2-åring og syntes det var slitsomt. 2-åringen kan kun være i barnebassenget, så jeg var stuck der. Personlig synes jeg innetemperaturen var akkurat litt for kald til å gå rundt i kun badetøy. Anonymkode: 14583...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #4 Del Skrevet 14. juli 2019 Lalandia er flott! Dere kan leie hus sammen, da blir det billigere. Følg med på tilbud. Anonymkode: 9ed1e...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #5 Del Skrevet 14. juli 2019 Lalandia var topp! Var der akkurat med et vennepar, ungene våre er 1 og 6 år. Vi betalte vel rundt 30 000 for 4 voksne og 4 barn i 8 dager. Anonymkode: fbbfd...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #6 Del Skrevet 14. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lalandia var topp! Var der akkurat med et vennepar, ungene våre er 1 og 6 år. Vi betalte vel rundt 30 000 for 4 voksne og 4 barn i 8 dager. Anonymkode: fbbfd...a6c Vi sov i samme feriehus, forresten. Anonymkode: fbbfd...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #7 Del Skrevet 14. juli 2019 Både Lalandia (og Legoland) er dyrt, og spesielt hvis man også skal bo der. Kan spare masse penger på å bo et annet sted. Anonymkode: f5028...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #8 Del Skrevet 14. juli 2019 Vi betalte 14 456 for en uke, første uka i skoleferien, det er litt dyrere etter det, uka etter lå det på 18-19 000. Det var et hus for 6 personer. De største har plass til 8 mener jeg å huske. Vi var der med to barn på 7 og ett på 1, og de koste seg veldig alle sammen. Litt stress med 1-åringen, men vi byttet på å passe på ham i barnebassenget, så det gikk fint. De hadde noen fine lekegrinder på hjul som man kunne låne, så han kunne sove duppen sin der mens de store fortsatte å bade. Anonymkode: d37d9...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå