Gå til innhold

Hvilken lampe har dere i stuen deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig flyttet inn i en leilighet som har vinkelstue. I midten av den vinkelen er der ei taklampe, men den gir et veldig ukoselig og hardt lys. Har lyst til å bytte den ut, men er ikke sikker på hvilken lampe jeg bør velge. Har ikke dimmer. Syns det er vanskelig å velge taklampe, for jeg vil at den skal spre lyset godt i rommet men samtidig må ikke det bli for mye lys. 

Anonymkode: 5eba4...e9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til innkjøp av led Hue-lyspærer. Følger med en egen app til lyspærene. Da kan du både dimme og velge hvilken type lys du vil ha, alt etter humør og tid på døgnet. Du kan også slå av alle lysene via telefonen din. Koster noen kroner ekstra, men er vel verdt pengene. 

Anonymkode: 3c359...eb3

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå til innkjøp av led Hue-lyspærer. Følger med en egen app til lyspærene. Da kan du både dimme og velge hvilken type lys du vil ha, alt etter humør og tid på døgnet. Du kan også slå av alle lysene via telefonen din. Koster noen kroner ekstra, men er vel verdt pengene. 

Anonymkode: 3c359...eb3

Disse har jeg ikke hørt om faktisk, er dette pærer som passer i alle lamper? Eller for å si det sånn, kommer pærene i m ange versjoner? 

Anonymkode: 5eba4...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...