AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Treneren er glad i godteri. Er det innafor å kjøpe en toblerone i sommergave på ferie? Anonymkode: 8ab07...de1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Hvis vedkommende liker toblerone er det vel helt ok Anonymkode: 4e27c...49d 3
T-Rex Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 31 minutter siden, AnonymBruker said: Treneren er glad i godteri. Er det innafor å kjøpe en toblerone i sommergave på ferie? Anonymkode: 8ab07...de1 Hvis du er heterofil og treneren har samme kjønn som deg, så ja. Ellers nei. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #5 Skrevet 14. juli 2019 1 time siden, T-Rex skrev: Hvis du er heterofil og treneren har samme kjønn som deg, så ja. Ellers nei. Er sjokolade flørting? 🤔 Anonymkode: 8ab07...de1
T-Rex Skrevet 14. juli 2019 #6 Skrevet 14. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er sjokolade flørting? 🤔 Anonymkode: 8ab07...de1 Da jeg var i den attraktive fasen i livet, ble jeg nesten overøst av gaver. Alltid fra menn jeg ikke var interessert i. Jeg satte aldri pris på det. Svar nok? 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #7 Skrevet 14. juli 2019 9 minutter siden, T-Rex skrev: Da jeg var i den attraktive fasen i livet, ble jeg nesten overøst av gaver. Alltid fra menn jeg ikke var interessert i. Jeg satte aldri pris på det. Svar nok? Oj. Sånn har jeg ikke tenkt på det, det må være utrolig ubehagelig, ja. Hva sa/ gjorde du da? Anonymkode: 8ab07...de1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #8 Skrevet 14. juli 2019 Hvis man har et veldig vennskapelig forhold til sin personlige trener så er det sikkert ok, men jeg ville vært litt forsiktig. De fleste som har en profesjonell relasjon med noen synes det er ok at den forblir profesjonell. Det er jo forskjell på en lege og en personlig trener, men det er likevel noen som får betalt for å gjøre en tjeneste for deg. Anonymkode: 4faa9...034 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #9 Skrevet 14. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Treneren er glad i godteri. Er det innafor å kjøpe en toblerone i sommergave på ferie? Anonymkode: 8ab07...de1 Nei, kjøpe godteri er bortkastet penger. Søppel for kropp og tarmer. Ville aldri tatt en PT seriøst som spiser godteri. Anonymkode: 8d4ef...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #10 Skrevet 14. juli 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, kjøpe godteri er bortkastet penger. Søppel for kropp og tarmer. Ville aldri tatt en PT seriøst som spiser godteri. Anonymkode: 8d4ef...a4b PTer er vel ulike også? Anonymkode: 8ab07...de1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #11 Skrevet 14. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: PTer er vel ulike også? Anonymkode: 8ab07...de1 Ja? Hva har det med godteri å gjøre? En seriøs PT spiser ikke godteri. Anonymkode: 8d4ef...a4b 1
Sykkelkopp Skrevet 15. juli 2019 #12 Skrevet 15. juli 2019 På 14.7.2019 den 16.58, AnonymBruker skrev: Ja? Hva har det med godteri å gjøre? En seriøs PT spiser ikke godteri. Anonymkode: 8d4ef...a4b Hvorfor ikke? Kjenner en PT som er helt nazi på kosthold(nekter å spise mat som blir servert på besøk pga feil macros) og har ekstrem definisjon, men selv han spiser godteri innimellon 1
Sykkelkopp Skrevet 15. juli 2019 #13 Skrevet 15. juli 2019 Svaret til deg TS er who cares. Er du sosialt intelligent nok kan du fint gjøre det og mye annet rart uten at noen rar situajson oppstår. Spm er om du er det når du skriver en sånn post
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #14 Skrevet 15. juli 2019 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Hvorfor ikke? Kjenner en PT som er helt nazi på kosthold(nekter å spise mat som blir servert på besøk pga feil macros) og har ekstrem definisjon, men selv han spiser godteri innimellon Det er fordi han er dum i hodet, ikke forstår hva "godteri" gjør med kropp og sjel. Han er avhengig, klarer ikke stoppe. "Godteri" er designet så vi mennesker vi ha mer av det, vi lures trill rundt av matindustrien. Anonymkode: 8d4ef...a4b 1
Sykkelkopp Skrevet 15. juli 2019 #15 Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi han er dum i hodet, ikke forstår hva "godteri" gjør med kropp og sjel. Han er avhengig, klarer ikke stoppe. "Godteri" er designet så vi mennesker vi ha mer av det, vi lures trill rundt av matindustrien. Anonymkode: 8d4ef...a4b Jeg kan garantere at vedkommende er mye mer fit enn du noen gang kommer til å bli Vet du hva mer som er designet så du skal ville ha mer av det? Facebook. De tar tester som finner ut hvilke oppsett som skiller ut den riktige mengden dopamin til at du skal kunne bli avhengig. Har du facebook? Eller snapchat? Ser du på film?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #16 Skrevet 15. juli 2019 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Jeg kan garantere at vedkommende er mye mer fit enn du noen gang kommer til å bli Vet du hva mer som er designet så du skal ville ha mer av det? Facebook. De tar tester som finner ut hvilke oppsett som skiller ut den riktige mengden dopamin til at du skal kunne bli avhengig. Har du facebook? Eller snapchat? Ser du på film? Nei, jeg har ikke sosiale media 🙂 Å ja, jeg kan alt om dette. Jeg har ikke tv en gang. Du vet ikke hvor fit jeg er, selv om han kan se fit. Så trenger han ikke være det. Anonymkode: 8d4ef...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #17 Skrevet 15. juli 2019 Toblerone er digg pleier å kjøpe det på taxfree men sånn pose med mange små oppi. Sånn du tenkte på eller sånn stor? Anonymkode: 5e982...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå