Gå til innhold

Reklame for norsk tipping på klikk.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg leser klikk.no på mobilen,er det reklame for Norsk tipping øverst på siden. Dette provoserer meg,da klikk.no bl a står bak Kvinneguiden, hvor det ofte er innlegg om økonomiske problemer. Ettersom jeg så godt som aldri søker opp norsk tipping selv, virker det som om klikk.no plasserer reklamen på siden som en fast regel. Noen andre som reagerer på dette?

Anonymkode: ecb85...635

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hver gang jeg leser klikk.no på mobilen,er det reklame for Norsk tipping øverst på siden. Dette provoserer meg,da klikk.no bl a står bak Kvinneguiden, hvor det ofte er innlegg om økonomiske problemer. Ettersom jeg så godt som aldri søker opp norsk tipping selv, virker det som om klikk.no plasserer reklamen på siden som en fast regel. Noen andre som reagerer på dette?

Anonymkode: ecb85...635

Nei, det provoserer meg ikke. Mange har glede av norsk tipping, og de gir også tilbake til gode formål. Skal man forby reklame for sjokolade fordi noen blir tjukke? For visakort fordi noen havner i luksusfellen? For brus fordi noen får dårlige tenner? Jeg synes det er greit med forbud mot reklame for alkohol og tobakk, ellers har jeg ingen problemer med at andre får reklamere for produktene sine. 

Anonymkode: 470f4...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...