Gjest Erke gjest Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Hei og hå alle Gjester! Hva sier dere til at vi arrangerer gjeste-treff i Oslo i løpet av sommeren? Hadde det ikke vært spennende? Så kunne vi baksnakket de faste brukerne og kost oss over en utepils eller to. Det blir gøy!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Jeg blir ikke med. Jeg ville blitt frustrert over at alle bare ville ha på seg navnskilt med "Gjest" på. Lett å huske, men vondt å skille personene fra hverandre. Dessuten ser jeg ikke det store poenget med å slenge dritt om hverken faste brukere eller gjester. Sorry. Gå og lek i trafikken.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Hei og hå alle Gjester! Hva sier dere til at vi arrangerer gjeste-treff i Oslo i løpet av sommeren? Hadde det ikke vært spennende? Så kunne vi baksnakket de faste brukerne og kost oss over en utepils eller to. Det blir gøy!
Samantha Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Husk å oppdater oss etter treffet!! Gledar meg kjempemasse til å høyre kordan det utarta seg. (Eg ville kanskje satsa på eit alkoholfritt treff, då nokre av gjestane sikkert kan bli enda meir ufordragelige med litt promille )
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Tja, spørs om jeg også må prøve å være gjest en gang, kun for å gå på treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå